[نظرسنجی] ماهیانه چقدر اینترنت موبایل مصرف می‌کنید؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات موبایل در ایران، در حال حاضر خدمات اینترنتی گسترده‌ای را ارایه می‌دهند‌؛ طوری که امروزه می‌توانید در کشور یک گوشی هوشمند داشته باشید و از بیشتر سرویس‌ها و امکانات گوشی‌تان استفاده کنید. با این حال، استفاده از داده‌ی موبایل برای‌تان هزینه دارد. درنتیجه باید حواس‌تان به مقدار مصرف داده باشد.

شما چه مقدار و چگونه از داده‌ی موبایل‌تان استفاده می‌کنید؟

با توجه به محبوبیت استفاده از داده‌ی موبایل در کشور، تصمیم گرفتیم مقدار داده‌ای که ماهانه مصرف می‌کنیم را با هم مقایسه کنیم و از شما هم میزان مصرف‌تان را بپرسیم.

شما به چه مقدار و چگونه از داده‌ی موبایل‌تان استفاده می‌کنید؟ برای مثال، ما خودمان نگاهی به مصرف داده‌ی موبایل‌های‌مان انداختیم. این طور که از میزان مصرف ما پیداست،‌ بیشترین مصرف را دانلودهای‌مان داشتند؛ طوری که ما گوشی‌مان را هات‌اسپات کرده و توسط آن، ده‌ها گیگ دانلود کرده‌ایم.

البته اپ‌هایی مثل اینستاگرام، فیس‌بوک یا حتی بازی‌ها هم مصرف داده دارند. برای مثال ما نگاهی به مصرف داده‌ی خودمان انداختیم و متوجه شدیم که بیش از یک گیگابایت برای بازی کردن بازی موبایلی Kingdom Hearts داده مصرف کرده‌ایم.

Data-Usage Data-Usage-2

در نظرسنجی زیر، از میزان مصرف داده‌ی موبایل‌تان در یک ماه برای‌مان بگویید. از بخش نظرات هم استفاده کنید و به ما و دیگران بگویید چگونه این مقدار داده را ماهیانه مصرف می‌کنید.

[CP_POLLS id=”57″]

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. مصطفی قنبرنیا

    ۱۰۰گیک

  2. بنیامین

    از فیلم سینمایی و شبکه نتفلیکس بگیرین تا آپدیت بازی های کنسول و آنلاین بازی کردن…شاید ۹۰گیگ

  3. Taha

    من هم سیمکارت ۴G گذاشتم روی مودم همراه و کلا ازون استفاده میکنم،تمام آپدیت های بازیها و خود کنسولم(ps4) رو هم با اون انجام میدم ولی برا انجام خود بازی آنلاین نمیشه ازش استفاده کرد چون پورتاش بسته هست و NAT type 3 میده که برا انجام بازی مناسب نیست ولی برا دانلود و آپدیت عالیه.

  4. مجید نوردوست مجید نوردوست

    من زیاد از اینترنت موبایل استفاده میکنم. حتی برای آنلاین بازی کردن.

  5. R.Ashrafi666

    من ماهانه ٢٠٠ گیگ مصرف میکنم!

  6. ایوب

    خانوادگی فقط از وای فای استفاده میکنیم که اون هم بستگی داره; ماه بوده تا ۴۰ گیگ استفاده کردیم ماه هم بوده زیر ۲۰ گیگ اما اگه میانگین حساب کنم ماهانه حدود ۲۵ گیگابایت استفاده میکنیم; یه تبلت ایسوس دارم که از دیجی کالا خریدم و از روزی که خریدم که بیش از یک سال هست دارم حتی یک بار از اینترنت موبایل هم استفاده نکردم خانوده ام هم همینطور فقط از وای فای استفاده میکنیم

  7. HO3EIN

    عاقا اگه پول دست من باشه و بیکار هم باشم روزی تا ۱۰۰ گیگ هم مصرف میکنم :))))))

    1. محمدمحمدی

      بخاطر همینه پول دستت نیست -:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه