نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای کار خود را آغاز کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه خودرو نیویورک، نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ هم کار خودش را آغاز کرد. این نمایشگاه در شهر شانگهای چین از ۳۰ فروردین تا ۸ اردیبهشت برگزار می‌شود. دو روز اول این نمایشگاه مختص خبرنگاران است. در این دو روز شاهد پوشش خبری گسترده‌ای از رسانه‌های مختلفی جهانی هستیم. دو روز بعدی این نمایشگاه، بازرگانان و افراد وابسته به صنعت حضور پیدا می‌کنند. در نهایت، از ۴ تا ۸ اردیبهشت، درهای این نمایشگاه به روی عموم باز می‌شود. قدمت نمایشگاه خودرو شانگهای به سال ۱۹۸۵ میلادی برمی‌گردد. این نمایشگاه قدیمی‌ترین نمایشگاه خودرو چین است و در حال حاضر، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی دنیا شناخته می‌شود.

در این نمایشگاه، خودروسازهای مطرحی مثل بنز و ب‌ام‌و حاضر می‌شوند. به‌طور مثال، شرکت ب‌ام‌و با یکی از قوی‌ترین محصولات خود به اسم M4 CS حاضر شده است؛ خودرویی که ۴۵۴ اسب‌بخار، قدرت دارد و ۳۲ کیلوگرم از نسخه‌های پیشین سبک‌تر شده است.

دیدن کانسپت‌های هیجان‌انگیزی مثل آئودی E-tron Sportback شور بیشتری به این نمایشگاه می‌دهد. بعضی از خودروسازها در نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرویی معتبر، کانسپت‌های جدیدی را معرفی می‌کنند تا از بازخورد مردم و کارشناسان خودرویی در مورد محصولاتشان استفاده کنند و تا چند سال دیگر، خودرویی بی‌عیب و نقص را وارد بازار کنند.

این روزها بازار خودروهای الکتریکی داغ‌تر از هر وقت دیگری شده و ما می‌توانیم در این رویدادهای خودرویی ویژه، اتومبیل‌های الکتریکی زیادی ببینیم. مثلا شرکت MG با یک کانسپت خودروی اسپرت الکتریکی حاضر شده که E-Motion نام دارد. این شرکت توانسته چراغ سبز لازم را برای تولید این مدل را بگیرد. این خودرو الکتریکی زیر ۴ ثانیه می‌تواند از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

علاوه بر شرکت‌های معروف اروپایی و آمریکایی، طیف گسترده‌ای از خودروسازهای مشهور و حتی کم‌تر شناخته شده چینی هم حضور پیدا می‌کنند. این می‌تواند فرصت مناسبی برای بسیاری از خودروسازهای دیگر کشورها باشد تا در نمایشگاه خودرو شانگهای با این شرکت‌ها آشنا شوند. این آشنایی می‌تواند به ایجاد همکاری برای واردات و مونتاژ محصولات چینی را منجر شود. بنابراین احتمال دارد تا شرکت‌های نمایندگی و خودروسازهای کشور ما برای ایجاد ارتباط و همکاری‌های گسترده با شرکت‌های چینی جدید آشنا شوند.

نمایشگاه خودرویی شانگهای به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان، میعادگاه شرکت‌های خودروسازی زیادی است؛ شرکت‌هایی که با خودروهای شهری، مفهومی و الکتریکی حضور پیدا می‌کنند و رسانه‌ها بازتاب‌های مختلفی از این موضوع به نمایش می‌گذارند. با معرفی خودروهای این نمایشگاه طی روزهای آینده با ما همراه باشید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ///mahdispd

    بودن در همچین جایی یکی از آرزوهای من است…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه