تریلر جدید اسپایدرمن از داستان بازی می‌گوید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی اسپایدرمن

رویداد کامیک-کان، بزرگترین اتفاق سالانه برای طرفداران کمیک‌هاست. فیلم‌ها، بازی‌ها یا سریال‌هایی هم که به کمیک‌ها ربط پیدا می‌کنند، حضوری بزرگ در این رویداد دارند. سونی و استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز که تا دو ماه دیگر قرار است یک بازی مرد عنکبوتی جدید را وارد بازار کنند، در کامیک-کان امسال حضور پیدا کرده‌اند. اینسامنیاک گیمز تریلری جدید از «بازی اسپایدرمن» (Spider-Man) نشان داد و سونی هم از یک مدل پلی‌استیشن ۴ پرو مختص این بازی رونمایی کرد.

پیش‌نمایش بازی اسپایدرمن

تریلر جدید بازی مرد عنکبوتی روی داستان تمرکز دارد و در آن خبری از نمایش روند بازی نیست. تا به امروز با چند ضد قهرمان بازی آشنا شده بودیم و تریلر جدید بازی، یکی ضد قهرمان دیگر را معرفی می‌کند. شخصیت «سیلور سیبل» (Silver Sable) از سوی «نورمن آزبورن» به خدمت گرفته شده است تا نظم را به شهر بازگرداند. نورمن آزبورن شهردار است و می‌خواهد سمت خودش را حفظ کند، در نتیجه حاضر است برای پیروز شدن در انتخابات دست به انجام هر کاری بزند. نورمن آزبورن سراغ Silver Sable می‌رود و از او می‌خواهد که جلوی اسپایدرمن را به عنوان یکی از عوامل اصلی ترویج بی‌قانونی در شهر، بگیرد.

شخصیت Silver Sable در بازی اسپایدرمن

البته تصور می‌کنیم هنوز هم تمرکز اصلی بازی روی شخصیت «مستر نگاتیو» (Mr. Negative) و افراد او باشد و شخصیت Silver Sable در کنار چند ضد قهرمان اصلی بازی فعالیت کند.

یکی از موضوع‌هایی که قصه‌ی بازی اسپایدرمن به تصویر خواهد کشید، چگونگی همکاری اسپایدرمن با دیگر افراد است. در تریلر جدید این بازی می‌توانیم اسپایدرمن را در کنار «مایلز مورال» (Miles Morale) و «مری جین» (Mary Jane) ببینیم و به نظر می‌رسد که این سه شخصیت، ماموریت‌های زیادی را با هم انجام خواهند داد. هنوز نمی‌دانیم آیا مایلز مورال قرار است لباس اسپایدرمن به تن کند و اینکه آیا «پیتر پارکر» تنها اسپایدرمن در بازی خواهد بود.

مری جین و مایلز مورال در بازی اسپایدرمن

بازی اسپایدرمن قرار است در روز ۷ سپتامبر به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

به مناسبت عرضه‌ی این بازی، سونی یک پلی‌استیشن ۴ پرو با طرح اسپایدرمن عرضه خواهد کرد. باندل پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی، یک PS4 Pro قرمز رنگ، یک دسته‌ی قرمز و بازی اسپایدرمن را در خودش جای دده است. باندل پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی مرد عنکبوتی را ببینید. تصاویر پلی‌استیشن ۴ پرو مخصوص این بازی را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود تریلر با کیفیت ۴K

منبع: PlayStation Blog

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ایلیا

    سلام اقای امیر حسین ببخشید من یک سوال دارم این بازی فقط برای ps4 pro اجرا میشه یا برای ps4 slim هم اجرا میشود ممنون میشوم جواب بدید

  2. Avatar امید رضا

    خیلی باحاله/…

    من به انسامینیاک ایمان دارم…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه