نوکیا رسما تایید کرد که سال ۲۰۱۷ وارد بازار موبایل می‌شود

۲۹ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر شک دارید که نوکیا واقعا سال آینده وارد بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود یا نه باید بدانید که تایید رسمی این شرکت به تمامی ابهام‌ها پایان داده است.

ظاهرا در یک رویداد که هفته گذشته برگزار شد و سهام‌داران شرکت نوکیا در آن حضور داشتند اعلام شده که سال ۲۰۱۷ سال بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند است.

البته باید ذکر کرد که نوکیا خود دست به تولید گوشی‌های هوشمند نمی‌زند چون در حال حاضر زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز برای چنین کاری را در اختیار ندارد. به‌ این‌ ترتیب گوشی‌های نوکیا در همکاری این شرکت با شرکت فنلاندی HMD Global و شرکت تایوانی Foxconn ساخته خواهند شد.

شرکت HMD که بوسیله مدیران سابق نوکیا اداره می‌شود وظیفه بازاریابی و فروش گوشی‌ها را به عهده خواهد داشت و تولید و تحقیق و توسعه هم به عهده‌ Foxconn خواهد بود.

احتمالا یکی از اولین گوشی‌های نوکیا که در سال ۲۰۱۷ به بازار می‌آید مدل D1C خواهد بود. مدلی که گفته می‌شود اندروید ۷.۰ نوقا روی آن نصب شده و با صفحه‌نمایش ۱۰۸۰p، تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و ۳ گیگابایت RAM قابلیت‌های یک گوشی میان‌رده را دارد.

احتمالا نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 که در روزهای ۹ تا ۱۲ اسفند امسال برگزار خواهد شد اطلاعات بیشتری درباره این مدل در اختیار رسانه‌ها خواهد گذاشت.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی خدائی پور

    انگار نقشه خوبی کشیده شد ، ماکروسافت نوکیا رو موقتی میخره چون از اپل متنفره و کاهش سود اپل مصادف با کاهش تحقیقات اون میشه ، نوکیا از ورشکستگی نجات پیدا میکنه ( چرا که نوکیا بهترین گزینه برای ماکروسافته و شاید تنها گزینه ، چون این شرکت زیر ساخت ساختن سیستم عامل موبایل رو داره و میتونه کمک شایانی به ماکروسافت کنه و تنها شرکتیه که جسارت زمین خوردن و پاشدن رو داره ، بعد خوده نوکیا دوباره یه شرکت میزنه پتنت هاشو میخره ، بعد میاد با بزرگترین شریک تجاری اپل ، فاکسکان همکاری ساخت میکنه ، اونم که شارپ و خریده و سهم بیشتری رو تو ساخت اپل قراره بدست بگیره و از طرفی بخش موبایل های ساده نوکیا رو ، حالا پس وقت قدرت نمایی فنلاندی هاست که میخوان بازار های از دست داده رو دوباره پس بگیرن ، ولی خودمونیم عجب شطرنجی بازی کردن ( منتظر تحلیل های بعدیم باشید )

  2. Avatar علی

    نوکیا کجایی
    دقیقا کجایی

  3. Avatar سام

    عالی ولی متاسفانه اندروید تو ذوق میزنه ما که نمیخریم و ساپورت نمیکنیم
    اگه Maemo میزنه میخریم.

    1. Avatar صابر

      واقعا maemoعالی بود.امیدوارم برگرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه