نوکیا ۹ مدلی با ۴ گیگابایت رم نخواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعاتی که از طرف سازمان FCC یا کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا به بیرون درز کرده گوشی نوکیا ۹ که قبلا با شماره مدل TA-1004 شناخته می‌شد، دیگر راهی بازار نمی‌شود. در مدارک جدید ازن سازمان مشخص شده که نوکیا ۹ یک مدل دیگر با شماره مدل TA-1012 دارد. در واقع این مدل جدید جایگزین مدلی قبلی خواهد داشت.

تا این لحظه مشخص شده بود که گوشی نوکیا ۹ در چند مدل مختلف راهی بازار می‌شود. یک مدل ۶ گیگابایت رم و مدل بعدی هم ۸ گیگابایت رم خواهد داشت. البته گفته شده بود که مدلی که به شماره مدل TA-1004 ساخته می‌شد هم ۴ گیگابایت رم دارد. حالا به نظر می‌رسد که دیگر نوکیا ۹ مدلی با ۴ گیگابایت رم نخواهد داشت. پس باید انتظار داشته باشیم که نوکیا ۹ از نظر سرعت بهتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار باشد.

براساس شایعات منتشر شده گوشی نوکیا ۹ به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده و دوربین دوتایی هم خواهد داشت. گفته شده این دوربین‌ها از سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. پرچم‌دار جدید نوکیا به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده است. هنوز مشخص نشده چه مقدار حافظه داخلی برای این محصولات در نظر گرفته شده است. انتظار داریم گوشی جدید نوکیا اواخر امسال معرفی و راهی بازار شود.

 

منبع: nokiamob
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه