نویر برای جام جهانی ۲۰۱۸ آماده است

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 نویر

کاپیتان تیم ملی آلمان تاکید کرده برای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ در آمادگی کامل به سر می برد.
مانوئل نویر که از ماه مارس سال ۲۰۱۷ سه بار دچار شکستگی پا شده و در بازی دوستانه آلمان مقابل اتریش در روز ۲ ژوئن پس از ۸ ماه بار دیگر به میادین بازگشت، در آستانه نخستین دیدار کشورش در جام جهانی تاکید کرده در آمادگی کامل بسر می برد و آماده محافظت از دروازه ژرمن ها است.
تصمیم یواخیم لوو برای اطمینان به نویر و بازی دادن به او در جام جهانی باوجود اینکه در فصل گذشته تنها در ۳ بازی در درون دروازه بایرن مونیخ قرار گرفت با انتقادهایی همراه شد اما نویر که در دوره پیشین جام جهانی همراه با آلمان موفق به فتح جام شد به تلویزیونی کشورش گفته:«روحیه خوبی دارم و پس از مدت ها هیچ دردی ندارم. دکترها برای بازگشت من به میادین چراغ سبز نشان دادند. روحیه ام را در ماه های اخیر حفظ کردم و شدت تمریناتم را قدم به قدم بیشتر کردم.»
دروازه بان بایرن مونیخ همچنین در مورد نتایج ضعیف آلمان در بازی های دوستانه یک سال اخیر خودش و پیروزی خفیف ۲-۱ این تیم مقابل عربستان پیش از جام جهانی که پس از شکست سنگین این تیم در بازی افتتاحیه باعث نگرانی هواداران آلمان شده تاکید کرده تجربه بالای همبازیانش به کمک آن ها در روسیه خواهد آمد.
نویر در این مورد گفته:«باید تمرکزمان را حفظ کنیم، فضای خالی به حریفان ندهیم و به آسانی توپ را از دست ندهیم. باید مراقب ضدحملات حریفان باشیم. آلمان نشان داده که تیم چنین رقابت هایی است و فکر نمی کنم که نتایج بازی های دوستانه اهمیت چندانی داشته باشند.»
آلمان که در گروه ششم رقابت های جام جهانی قرار گرفته کار خودش را روز یکشنبه با بازی مقابل مکزیک آغاز می کند. مدافع عنوان قهرمانی در ادامه با تیم های سوئد و کره جنوبی بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه