بوآتنگ: نویر در جام جهانی ۲۰۱۸ قابل جایگزینی نیست

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مانوئل نویر

مانوئل نویر که در تلاش برای ثابت کردن آمادگی خود به یوآخیم لو برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۸ است، تحت حمایت هم تیمی‌اش در بایرن مونیخ قرار گرفته است. ژروم بوآتنگ اعتقاد دارد که کسی نمی‌تواند جای نویر را پر کند. مانوئل نویر سنگربان اصلی تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت از ماه سپتامبر در مسابقه‌ای به میدان نرفته  و بخش اعظم فصل را به علت مصدومیت از دست داده و به همین علت تردیدهای زیادی در رابطه با حضور او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وجود دارد. نویر در لیست اولیه تیم ملی آلمان حضور دارد اما برای حضور قطعی در جام باید یوآخیم لو را متقاعد کند. مارک اندره ترشتگن سنگربان بارسلونا که عملکرد فوق العاده ای در فصل گذشته داشته به همراه کوین تراپ دروازه بان پاریسن ژرمن و برند لنو، دیگر دروازه بان های حاضر در لیست ۲۷ نفره یوآخیم لو هستند و بسیاری از طرفداران فوتبال آلمان اعتقاد دارند که ترشتگن این شایستگی را دارد که به عنوان دروازه بان اول درون دروازه تیم ملی  قرار بگیرد.

با وجود توانایی های دیگر دروازه بانان آلمان، ژروم بوآتنگ مدافع بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در رابطه با مسئله دروازه بانی این تیم اعتقاد دارد که جایگزینی برای مانوئل نویر وجود ندراد. او در این باره گفت: این که نویر درون دروازه باشد متفاوت از این است که فرد دیگری درون دروازه قرار بگیرد. مانوئل بهترین دروازه بان دنیاست. دروازه بان‌های دیگر هم خوب هستند و ترشتگن عملکرد عالی ای داشته اما مانوئل با هرکس دیگری فرق دارد. این از کیفیت سایر گزینه ها نمی کاهد اما فقط یک مانوئل وجود دارد.

بوآتنگ ۲۹ ساله همچنین فکر کردن به خداحافظی از بازی‌های ملی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ را تکذیب می کند و در این باره می گوید: من ادامه خواهم داد چون با تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌های اروپا قهرمان نشده‌ام و تنها قهرمانی ام در اروپا با تیم زیر ۲۱ ساله ها بوده است.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه