نکسوس ۶P مشکل خم شدن ندارد

۱۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تست خمیدگی گوشی نکسوس ۶P در یک ویدیوی دیگر، حکایت متفاوتی از میزان مقاومت این دستگاه در مقابل فشار نشان می‌دهد.

وقتی که صفحه‌ نمایش ترک برداشته، کل دستگاه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و به آسانی خم می‌شود.

روز گذشته ویدیویی منتشر کردیم که در آن تست‌های خراش، آتش و خمیدگی روی گوشی نکسوس ۶P انجام شد. در نتیجه‌ی این آزمایش‌ها مشخص شد که نکسوس ۶P آسیب‌پذیری زیادی در مقابل فشار دارد و به راحتی خم می‌شود. اما حالا این ویدیو واکنش‌های مخالفت آمیزی را برانگیخته است.

اعضای وب‌سایت Phone Arena معتقدند که گرچه قسمت تست خراش گوشی منطقی و علمی به نظر می‌رسد، اما تست خمیدگی آن اصلا اعتبار ندارد. زیرا شیشه‌ی نمایشگر آن آسیب‌های زیادی دیده و کاملا ترک برداشته بود. این در حالی است که تست خمیدگی معمولا روی یک دستگاه نو و سالم انجام می‌شود. شیشه‌ی یک گوشی هوشمند، نقش مهمی در استحکام کلی گوشی دارد. بنابراین وقتی که صفحه‌‌نمایش ترک برداشته، کل دستگاه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و به آسانی خم می‌شود.

براساس Phone Arena، در یوتیوب ویدیوهای مختلفی وجود دارد که عملکرد نکسوس ۶P بدون وجود ترک در صفحه نمایش را در تست خمیدگی نشان می‌دهند و این دستگاه در همه‌ی آنها از خود مقاومت نشان می‌دهد. در یکی از این ویدیوها، شخصی روشی را طراحی کرده که در آن وزنه‌های مختلفی را یکی پس از دیگری روی نکسوس ۶P قرار می‌دهد. او ۴۰ کیلوگرم وزنه را روی این دستگاه قرار داد و در نتیجه‌ی آن، این گوشی تنها اندکی خم شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    به نظرم این تست خیلی منطقی تر هست برای سنجش میزان مقاومت گوشی در برابر فشار تا اینکه گوشی را دستمون بگیریم و با نهایت توان سعی کنیم اون را از وسط نصف کنیم!

  2. Avatar رضا

    کمبود امکانات رو ببین.بعد از رسم زاویه با پایه ی صندلی در مدرسه،تست خم شدن گوشی با وزنه بجای
    استفاده از دستگاه مخصوص.
    بعد هم معلومه گوشی اینطوری خم نمیشه.خودتو خسته نکن.

  3. Avatar akhb66

    من که دلیل این کارا رو نمیدونم،آیا واقعا لازمه؟!یا فقط برای تبلیغات و تخریب رقیب این کارها رو میکنن؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه