نگاه نزدیک به گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال گوگل پیش از رونمایی رسمی

۱۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
پیکسل 3

مراسم رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال فردا برگزار می‌شود و از این دو گوشی رسما پرده‌برداری خواهد شد. در همین حین، حتما می‌دانید که روند افشای اطلاعات مربوط به این دو گوشی-به‌خصوص در زمینه‌ی پیکسل ۳ ایکس‌ال-کاملا از دست گوگل خارج شده و تمام جزییات این گوشی‌ها مشخص شده است.

تماشا کنید: پخش زنده مراسم گوگل؛ معرفی گوشی‌های پیکسل ۳

در همین رابطه، چند روز پیش یک فروشگاه در هنگ‌کنگ فروش زودهنگام پیکسل ۳ ایکس‌ال را آغاز کرد و یکی از کارشناسان سایت Engadget موفق شد برای مدت محدودی این گوشی را در دست بگیرد و آن را مورد بررسی قرار دهد. این کارشناس در بررسی خود اعلام کرده که ویژگی‌های گوشی مذکور مشابه گزارش‌ها و تصاویری است که تابه‌حال منتشر شده است.

بر روی جعبه این گوشی نوشته شده که اندازه صفحه‌نمایش آن ۶.۳ اینچ است و حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایت است. همچنین در داخل این جعبه یک هدفون USB-C، شارژر ۱۸ واتی، تبدیل USB-C به جک هدفون، کابل USB-C به USB-C و دانگل USB-C به USB-A قرار دارد.

بر اساس اپلیکیشن‌هایی که کارشناس Engadget که در این گوشی نصب کرده، پیکسل ۳ ایکس‌ال مذکور مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت حافظه رم و رزولوشن نمایشگر اولد آن هم ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ بوده است. مطابق انتظار، این گوشی مجهز به اندروید پای است و از قابلیت Active Edge هم بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد با فشردن بدنه‌ی گوشی، کارهای مختلفی را انجام دهند.

دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در جلوی گوشی هم دوربین سلفی دوگانه مجهز به دو سنسور ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و دوربین سلفی آن هم قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p است.

هرچند از هفته‌ها قبل جزییات این گوشی و برادر کوچک آن مشخص شده، ولی در هرصورت کمتر از ۲۴ ساعت دیگر تمام جزییات این دو گوشی رسما اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۹ چیزی که از مراسم رونمایی گوگل پیکسل ۳ انتظار داریم

منبع: TechRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه