نینتندو از دزدیده شدن ایده‌های کنسول جدیدش می‌ترسد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 امسال کنسول جدیدش که با نام NX شناخته می‌شود را نشان نداد و تنها زلداری جدید را معرفی کرد. خیلی از کاربران دوست‌دارند که بیشتر درباره‌ی این کنسول جدید بدانند، اما این شرکت فعلا درباره‌ی آن صحبت نمی‌کند. به‌تازگی مدیران این شرکت جلسه‌ای با سهام‌داران برگزار کرده‌اند و اندکی درباره‌ی این کنسول جدید صحبت کرده‌اند.

«شیگرو میاموتو» (Shigeru Miyamoto) که یکی از بازی‌سازان مطرح دنیا و از افراد کلیدی نینتندو به حساب می‌آید در این جلسه گفته:” در شرایط معمول باید کنسول NX را در E3 نشان می‌دادیم؛ اما این کار را نکردیم. ما از این می‌ترسیدیم که اطلاعات این کنسول را زودتر از موعد منتشر کنیم. به همین دلیل نمی‌توانیم چیزی درباره‌ی این کنسول بگوییم. ما حتی درباره‌ی شایعات منتشر شده پیرامون این کنسول از خودمان واکنش نشان نمی‌دهیم. اگر هدف ما تنها ساخت یک دستگاه بسیار پیشرفته بود، قطعا آن را زودتر راهی بازار می‌کردیم.”

شیگرو میاموتو

شیگرو میاموتو

در حالی که نینتندو هیچ اطلاعاتی از جزییات کنسول NX منتشر نکرده، شایعات می‌گویند که از جدیدترین تراشه‌های ساخته شده توسط AMD روی این کنسول استفاده می‌شود. همچنین در شایعات دیگر گفته شده که این کنسول جدید نینتندو ویژگی‌های یک کنسول دستی را هم دارد. حتی احتمال دارد که این کنسول از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی کند.

میاموتو در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:” ما قصد داریم محصولی راهی بازار کنیم که بتوان تا مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد، ارزش خرید بالایی داشته باشد و قیمت آن هم برای کاربران مناسب باشد. همچنین ما می‌خواهیم که استفاده از این کنسول برای والدین هم راحت باشد.”

نینتندو قصد دارد کنسول بازی جدیدش را در اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند و انتظار داریم تا چند ماه دیگر اطلاعات بیشتری از NX منتشر شود.

شرکت نینتندو در طول سال گذشته سیاست‌های خودش در زمینه‌ی بازی‌سازی را تغییر داده و وارد حوزه‌‌ی موبایل هم شده است.

منبع: Polygon

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه