هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با حضور دیجی‌کالا برگزار می‌شود

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هشتمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف امسال از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ مهرماه با حضور دیجی‌کالا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

دیجی‌کالا در این دوره از نمایشگاه حضور پررنگی دارد و میزبان شرکت‌کننده‌ها در این رویداد خواهد بود. اگر علاقه‌مند به استخدام در دیجی‌کالا هستید یا تمایل دارید با فرهنگ سازمانی، برنامه‌های رشد و توسعه فردی دیجی کالا آشنا شوید، حتما در این نمایشگاه شرکت کنید.

در این رویداد بزرگ، فرصت‌های فراوان کاری در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای تازه فارغ التحصیلان، افراد با تجربه و حتی دانشجویان ارائه می‌شود. هم‌چنین در حاشیه‌ی این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون رضایت شغلی، مصاحبه‌ی کاری، انتخاب شغل مناسب و … برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کار رویدادی است که در آن کارفرمایان و کارجویان فرصتی برای تعامل و ملاقات حضوری با یکدیگر پیدا می‌کنند. دانشگاه شریف هم مثل سایر دانشگاه‌های معتبر جهان از سال ۱۳۹۰ و با هدف تسهیل فرایند اشتغال نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص، اقدام به برگزاری نمایشگاه کار نمود.

در این رویداد بزرگ، فرصت‌های فراوان کاری در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای تازه فارغ التحصیلان، افراد با تجربه و حتی دانشجویان ارائه می‌شود. هم‌چنین در حاشیه‌ی این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون رضایت شغلی، مصاحبه‌ی کاری، انتخاب شغل مناسب و … برگزار خواهد شد. شرکت بیش از ۲۵۰ سازمان معتبر، تبادل بیش از ۱۰۰ هزار رزومه بین کارجویان و کارفرمایان و در نهایت استخدام بیش از ۱۶۰۰ نفر نیروی متخصص که در ۷ دوره برگزاری این نمایشگاه محقق شده است، نشان از موفقیت‌آمیز بودن این رویداد دارد.

امسال هم مثل سال‌های گذشته، هشتمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه، در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این نمایشگاه کافی است به وبسایت جاب ویژن به عنوان سامانه نمایشگاه کار دانشگاه شریف مراجعه کنید. می‌توانید اطلاعات بیشتر را از طریق لینک‌های زیر بدست آورید:

ثبت‌نام در نمایشگاه

کانال تلگرام نمایشگاه

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه