همستر جدید Overwatch یکی از بهترین اتفاقات اخیر بازی است

۱۰ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Overwatch شخصیت Wrecking Ball

شرکت بازی‌سازی بلیزارد چند روزی با انتشار تصاویر و عکس‌های مبهم، شخصیت جدید بازی Overwatch را به تدریج معرفی کرد. نشانه‌هایی که بلیزارد به گیمرها می‌داد، از نزدیک بودن شخصیت ۲۸ام Overwatch به «وینستون» می‌گفت؛ وینستون از اولین شخصیت‌های اورواچ و یک گوریل است. کم و بیش به این نتیجه رسیده بودیم که احتمالا با یک میمون دیگر طرف هستیم، ولی بلیزارد که ظاهرا دست ما را خوانده بود، طی حرکتی جالب از یک همستر رونمایی کرد. شخصیت جدید اورواچ یک همستر است و بلیزارد آن را Wrecking Ball نامیده.

همستر اورواچ هم در دنیای این بازی به اندازه‌ی دیگر شخصیت‌ها یا حتی در برخی موارد بیشتر، منطق خودش را دارد.

قبل از اینکه سر و صدا راه بیاندازید و به بلیزارد خرده بگیرید که مگر همستر هم می‌تواند شخصیت اورواچ شود، بد نیست نگاهی به دیگر شخصیت‌های اورواچ بیاندازیم. به نظر می‌رسد که فراموش کرده‌ایم دقیقا با چه دنیایی طرف هستیم. اینکه یکی از اولین شخصیت‌های اورواچ یک گوریل سخنگو بود به کنار، بگذارید بقیه‌ی شخصیت‌ها را هم کمی بررسی کنیم. یکی از شخصیت‌های اورواچ یک فرشته است که ملت را زنده می‌کند، دیگری روح ملت را می‌بلعد و نمی‌دانیم از کجای خود پشت سر هم شات‌گان در می‌آورد و نهایتا هم یکی دیگر از شخصیت‌ها یک ربات روحانی است که روی زمین شناور می‌ماند.

با این حال، بلیزارد برای بیشتر شخصیت‌های اورواچ یک پس‌زمینه‌ی داستانی نوشته و سعی کرده است قدرت‌های آن را توضیح دهده. برای مثال «مرسی» (Mercy) با اسلحه‌ی خود افرادی که مرده‌اند را زنده می‌کند یا «مویرا» (Moira) یک متخصص ژنتیک است و دستگاهی ساخته که می‌تواند افراد را درمان کند.

همستر overwatch

از طرف دیگر، وینستون، یعنی همان گوریل دانشمند اورواچ، از پروژه‌های تحقیقاتی دنیای اورواچ بوده که طی آن سعی شده هوش حیوانات را افزایش دهند.

همستر اورواچ هم در دنیای این بازی به اندازه‌ی دیگر شخصیت‌ها، یا حتی در برخی موارد بیشتر، منطق خودش را دارد. «هموند» (Hammond) هم یکی دیگر از موجوداتی است که در ماه روی او آزمایش‌های مختلفی انجام شده. با این حال، همانطور که از دیدگاه زیستی یک همستر هرگز نمی‌تواند حرف بزند، هموند هم قرار نیست در اورواچ حرف بزند. شخصیت هموند حتی زمانی که صدای ربات او را بشنوید، جالب‌تر هم می‌شود.

تمام این‌ها به کنار، هموند قرار است دیدگاهی که به نقشه‌های اورواچ و حرکت در آن‌ها را داریم، به طور کلی تغییر دهد. هموند می‌تواند ربات خودش را تبدیل به یک توپ کند و همانطور که حرکت می‌کند، به دیگر شخصیت‌ها آسیب بزند. با این حال، بخش باحال‌تر ماجرا این جاست:

هموند می‌تواند با یک کابل به هر نقطه‌ای که می‌خواهد خودش را متصل کند و با سرعت بالا، به این طرف و آن طرف برود.

ایده و اساس اورواچ از ابتدای ساخت بازی این بوده که هر گیمر، با هر شخصیتی که انتخاب کرده، احساس کند از بقیه قوی‌تر است و هموند، دقیقا همان اساس را دنبال می‌کند.

در ادامه تعدادی حرکت جالب از هموند را قرار داده‌ایم.

می‌توانید ۸ دقیقه روند بازی شخصیت Wrecking Ball یه همان هموند را در ادامه به همراه تریلر معرفی قصه‌ی این شخصیت جدید اورواچ را ببینید.

روند بازی هموند

تریلر معرفی هموند

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه