همه آنچه درباره گوشی وان‌پلاس ۵T می‌دانیم

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

گوشی وان‌پلاس ۵T به زودی رسما معرفی خواهد شد اما پیش از معرفی رسمی، تصاویر این گوشی و مشخصات دقیق آن در اختیار بعضی از رسانه‌ها قرار گرفته است.

این گوشی از نظر طراحی نکته غافلگیرکننده‌ای ندارد. همانطور که پیش از این هم حدس می‌زدیم با مدلی طرفیم که شبیه به Oppo R11s است و یک صفحه‌نمایش امولد ۶ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با ابعاد ۱۸:۹ دارد.

هنوز گزارش رسمی درباره قیمت وان‌پلاس ۵T منتشر نشده اما بعضی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت این مدل کمی بیش از وان‌پلاس ۵ باشد

ابعاد وان‌پلاس ۵T و وزن آن هم کاملا مشخص شده است. این گوشی ۱۵۶.۱ در ۷۵ در ۷.۳ میلی‌متر است و وزنش هم ۱۶۲ گرم است. به این ترتیب با توجه به نمایشگر بزرگتر اما اندازه این گوشی چندان از گوشی وان‌پلاس ۵ (با ابعاد ۱۵۴.۲ در ۷۴.۱ در ۷.۲۵) بزرگتر نیست و البته که حاشیه‌های کم این گوشی به چنین ویژگی‌ کمک کرده است. یکی دیگر از تغییرات این گوشی در مقایسه با وان پلاس ۵ مربوط به حسگر اثر انگشت آن است. در شرایط که وان پلاس ۵ حسگری در بخش جلویی گوشی داشت در این مدل حسگر به پشت گوشی هوشمند منتقل شده است.

سوای صفحه‌نمایش بزرگتر و تغییر جایگاه حسگر اثر انگشت این گوشی جدید از نظر سخت‌افزاری ویژگی‌هایی مشابه وان‌پلاس ۵ دارد. مدل ۵T از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵، دوربین دوتایی با مود مخصوص پرتره، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل Oxygen که بر پایه اندروید نوقا طراحی شده بهره می‌برد. گوشی جدید وا‌ن‌پلاس در دو مدل با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز گزارش رسمی درباره قیمت وان‌پلاس ۵T منتشر نشده اما بعضی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت این مدل کمی بیش از وان‌پلاس ۵ باشد. مدل ۵T به صورت رسمی پنجشنبه این هفته (۲۵ آبان) معرفی می‌شود و احتمالا عرضه آن در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان در جهان آغاز خواهد شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه