هند بازار جدیدی برای گوشی‌های چینی است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های چنینی حتی اگر تنها در کشور چین هم عرضه شوند، فروش فوق‌العاده‌ای خواهند داشت؛ اما این موضوع باعث نشده که چینی‌ها از بازار کشورهای دیگر دست بکشند. در حالی که هنوز موبایل‌سازان چینی برای حضور در بازار کشور آمریکا برنامه ریزی می‌کنند، تصمیم گرفته‌اند در بازار کشور هند فعالیت کنند. کشوری که در حال حاضر یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا است و بازار روبه رشدی دارد. البته بازار این کشور برای فروش گوشی‌های رده بالا مناسب نیست و گوشی‌های میان‌رده طرفدار بسیار زیادی در هند دارند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند محصولات ارزان قیمت و میان‌رده خودشان را در این کشور به فروش برسانند؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی عملکرد بسیار خوبی در بازار کشور هند داشته است. این شرکت اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ توانسته بیش از ۵ میلیون گوشی Redmi Note 4 در بفروشد.

این گوشی در دی ماه سال گذشته عرضه شده بود و توانست ۷.۲ درصد بازار را در اختیار داشته باشد. این گوشی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است. همچنین یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده.

در چند وقت گذشته شرکت اپل هم سعی کرده بازار گوشی‌های پرچم‌دار را در این کشور به دست بگیرد. البته گوشی‌های آیفون ۷  و آیفون ۷ پلاس برای بازار هند بسیار گران هستند و به همین دلیل گزارش شده که اپل قصد دارد مدل جدید آیفون SE را در کشور هند عرضه کند.

منبع: techradar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه