وانت مرسدس-بنز رسما رونمایی شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

شرکت مرسدس-بنز رسما از وانت جدید خودش رونمایی کرده است؛ وانتی که بسیار لوکس و زیبا طراحی شده و X-Class نام دارد. وانت مرسدس بنز سیستم دو دیفرانسیل دارد و از یک موتور V6 با تورک بالا استفاده می‌:ند. قرار است وانت جدید مرسدس تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی در اروپا و امریکای جنوبی وارد بازار شود. مرسدس دو مدل از وانت X-Class خود می‌سازد: یک مدل آف-رود، و یک مدل که زیبایی خودرو را به تصویر می‌کشد.

مرسدس دو مدل از وانت X-Class خود می‌سازد: یک مدل آف-رود، و یک مدل که زیبایی خودرو را به تصویر می‌کشد.

«دیتر زتش»، مدیرعامل شرکت دایملر، در بیانیه‌ای خبری درباره‌ی خودروی جدیدشان گفته است: “با وانت جدید مرسدس-بنز، ما آخرین جای خالی در بین خودروهای‌مان را پر خواهیم کرد. خودروی X-Class استانداردهای جدیدی در یک بازار رو به رشد مشخص خواهد کرد.”

X-Class-1

هر دو مدل X-Class ظاهری شبیه به یک خودروی مرسدس-بنز دارند؛ طوری که حتی بدون دیدن لوگوی مرسدس بنز هم می‌توانید این موضوع را تشخیص دهید. البته مدل آف-رود ارتفاع بیشتری دارد و چرخ‌های آن، محافظ‌هایی دارند؛ یک وینچ برقی هم در مقابل خودرو قرار داده شده است.

از سوی دیگر، مدل Stylish Explorer این خودرو بیشتر شبیه به یک SUV می‌ماند تا وانت و ظاهری بسیار تمیزتر دارد. البته هر دو مدل تمام سیستم‌های خفن جدید مرسدس-بنز، مثل صفحه‌های لمسی و امکان اتصال به گوشی هوشمند را در خود جای داده‌اند.

مرسدس-بنز گفته است که با وانت X-Class، خانواده‌هایی را هدف گرفته که سبک زندگی فعالی دارند و می‌توانند خودرویی گران بخرند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar 2981021230

    من میخرم چیکار داری ؟

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه