واکمن جدید سونی را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

سونی به مناسبت عرضه‌ی بازی فاینال فانتزی ۱۵ مدل جدیدی از واکمن خودش را با الگو برداری از این بازی معرفی کرد. این محصول برای علاقه‌مندان به جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی فاینال فانتزی و افرادی که دوست دارند یک پخش کننده‌ی موسیقی بسیار خوب داشته باشند، مناسب خواهد بود. این واکمن سونی مدل مخصوصی از واکمن‌های سری A این شرکت به حساب می‌آید که قبلا معرفی شده بودند.

  

این محصول بسته‌بندی ویژه‌ای دارد که روی آن از المان‌های بازی فاینال فانتزی ۱۵ استفاده شده و حتی نرم‌افزار آن هم به شکل همین بازی تغییر کرده است. واکمن جدید شرکت سونی با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و ۱۶ گیگابایت هم حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. به همراه این محصول یک هدست MDR-100A عرضه می‌شود که با الگوبرداری از این بازی طراحی شده است. این هدست هم نزدیک به ۲۶۰ دلار قیمت دارد. با خرید این واکمن می‌توانید موسیقی‌های بازی فاینال فانتری ۱۵ را با بالاترین کیفیت گوش کنید. البته موسیقی‌های این بازی با قیمت ۵۳ دلار به‌فروش می‌رسند.

   

باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت اسکوئر انیکس قبلا از اتومبیل Audi R8 مخصوص این بازی هم رونمایی کرده بود. این اتومبیل به شکل خاص در بازی وجود دارد و قهرمان اصلی از آن استفاده می‌کند. مدل واقعی Audi R8 طراحی شده برای فاینال فانتری ۱۵ با قیمت ۵۰۰ هزار دلار راهی بازار می‌شود.

بازی فاینال فانتری ۱۵ امروز به شکل رسمی راهی بازار شده و می‌توانید امتیازات آن را مشاهده کنید.

منبع: Sony

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد قاسمی

    قشنگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه