گوگل وب‌سایت برنامه‌ی پیام‌رسان Hangouts را رسما راه‌اندازی کرد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل می‌خواهد تا جایی که ممکن است، دسترسی به برنامه‌ی پیام‌رسان Hang Outs را آسان‌تر کند تا از غافله‌ی دیگر برنامه‌های پیام‌رسان عقب نماند و تعداد کاربران آن بیشتر شود.

گوگل در تلاش برای افزایش تعداد کاربران فعال برنامه‌ی پیام‌رسان «هنگ آوتس» (Hangouts)، وب‌سایت را مخصوص این برنامه راه‌اندازی کرده است.

از همین رو وب‌سایت مخصوص هنگ آوتس را راه انداخته است. این در حالی است که هنگ آوتس در مرورگر کروم یک افزونه‌ی مخصوص به خود دارد، اما گوگل می‌خواهد آن دسته از کاربرانی هم که از مرورگر فایرفاکس یا سافاری استفاده می کنند، به راحتی به هنگ آوتس دسترسی داشته باشند.

google-hangouts-website

وقتی که به وب‌سایت hangouts.google.com بروید مخاطبان شما نمایش داده می‌شوند و شما به راحتی می توانید چت کردن با آنان را آغاز کنید. تصاویر پس‌زمینه‌ی وب‌سایت هرچند دقیقه تغییر می‌کند. همچنین لینک‌های سریعی برای تماس صوتی و تصویری در آن دیده می‌شود. وقتی که روی تماس تصویری کلیک می‌کنید یک تب جدید باز می‌شود و از شما برای استفاده از وب‌کم اجازه می‌خواهد؛ هنگامی هم که روی “پیام” کلیک می‌کند پنجره‌ی چت هنگ آوتس باز می‌شود. تماس صوتی هم مخاطبان شما را نمایش می‌دهد.
به این ترتیب، با استقلال هنگ آوتس در قالب یک وب‌سایت، دیگر نیازی نیست برای استفاده از آن جی‌میل یا گوگل پلاس باز باشد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه