شوک به قهرمان جهان؛ اوزیل جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مسوت اوزیل

یکی از ستاره‌های اصلی تیم ملی فوتبال آلمان ممکن است رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست بدهد.

مسوت اوزیل هافبک شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال آلمان در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت جدا از سایر نفرات این تیم تمرین کرده و وضعیتش هنوز مشخص نیست.

اسکای آلمان گزارش داده اوزیل دست کم ۴ روز است در تمرین‌های گروهی آلمان شرکت نکرده و در سالن بدنسازی مشغول فیزیوتراپی بوده.

مسوت اوزیل در جریان دیدار تیم ملی آلمان برابر اتریش از ناحیه زانو دوباره دچار درد شده و فدراسیون فوتبال آلمان نیز تایید کرد که او در روزهای اخیر به تنهایی تمرین کرده و حتی روز سه شنبه قادر به مصاحبه با رسانه‌‌های آلمانی نیز نبوده است.

مسوت اوزیل در اواخر فصل نیز تعداد زیادی از بازی های آرسنال را به علت مشکل کمر درد از دست داد و حالا در آستانه آغاز جام جهانی شرایط او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می‌رسد مسوت اوزیل در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی کشورش در لورکوزن مقابل عربستان غایب خواهد بود و باید دید طی روزهای آتی تکلیف این ستاره باتجربه و خلاق برای جام جهانی چه خواهد شد.

برخی رسانه های آلمان مثل TZ معتقدند یواخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از حالا برای دیدار اول جام جهانی مقابل مکزیک روی اوزیل حساب نمی کند و برنامه هایش برای این دیدار را بدون حضور اوزیل پیش میبرد. این رسانه ها گزارش داده اند کادر پزشکی آلمان هنوز پاسخ قطعی درباره میزان آمادگی اوزیل برای بازی های بعدی مرحله گروهی نداده اند و هنوز مشخص نیست این بازیکن می تواند از بازی دوم مرحله گروهی تیمش را همراهی کند یا خیر.

از نظر قوانین در صورتی که فیفا تایید کند اوزیل امکان حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را ندارد لوو می‌تواند او را از فهرست نهایی تیمش حذف و بازیکن دیگری را جایگزین او کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه