[ویدیو] با این راهکارها همه‌ی مشکلات آیفون ۶ را حل کنید

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر طرفداران پروپا قرص این دستگاه‌ها را کنار بگذاریم، از میان کسانی که از آیفون ۶، ۶s یا ۶ پلاس و ۶s پلاس استفاده می‌کنند، هستند کسانی که هرازگاهی از بدقلقی‌ها و مشکلات ریز و درشت‌ هنگام کار با این گوشی‌ها گلایه می‌کنند.

این مشکلات هم مثل هر مشکل دیگری راه‌حل‌هایی دارند که البته بعضا خیلی هم آسان و در دسترس هستند.

سایت Digitaltrends روی این موضوع تحقیق کرده و تعدادی از مشکلات رایج کار با آیفون ۶ و ۶ پلاس را فهرست کرده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام استفاده از یک اپلیکیشن خاص، ناگهان صفحه‌نمایش‌تان به‌اصطلاح فریز می‌شود؛ یعنی به واکنش‌های شما پاسخ نمی‌دهد. این مشکل بیش‌تر از سوی کاربرانی گزارش شده که از iOS 9.3.1 یا ۹.۳.۲ استفاده می‌کنند.

بعضی دیگر از کاربران هم گزارش داده‌اند نمی‌توانند به یک یا چند کانتکت در تلفن‌شان در iMessage پیغام بفرستند. گاهی هم دوربین بدقلقی می‌کند و دیرتر از حد معمول باز می‌شود.

از جمله مشکلات دیگر باید به دریافت پیغام”Invalid SIM” یا “No SIM card installed” اشاره کنیم. گاهی اوقات هم آیفون شما علی‌رغم اتصال به شارژر، شارژ نمی‌شود. لیست مشکلات احتمالی هنگام کار با این دستگاه‌ها همچنان ادامه دارند و همان‌طور که می‌بینید زمینه‌های متنوعی هم دارند. اما کارشناسان Digitaltrends معتقدند همه‌ی این مشکلات را می‌توان با راه‌حل‌های ساده برطرف کرد. درواقع چند راه‌حل عمومی وجود دارد که به کار بستن آن‌ها می‌تواند کلید حل بسیاری از مشکلات در دستگاه شما باشد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیویی را که برای ارایه‌ی این راه‌حل‌ها ساخته شده، ببینید.

منبع: Digitaltrends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. اشکان

    سلام من یه سوال دارم . این تصویر پشت صحنه “کوه برف” را از کجا پیدا کنم ؟ لطفا جواب بدین

  2. علیرضا

    سپهر رو نمیبینیم

  3. abolfazl

    طرف مهندس کامپیوتره صد در صد :)))))
    ریست راهکار اصلی حل تمامی مشکلات

  4. علی

    عجب! یعنی این ایفون های پر ادعا این همه مشکل هم داشتن و کسی صداشو در نمی اورد؟ من بعد از یک سال داشتن گلکسی اس ۶ هنوز تقریبا به هیچ کدوم از این مشکلات بر نخوردم اون هم با وجود اپدیت کردن به انواع نسخه های اندروید. اون وقت چجوریه که ای او اس به سیستم عامل کم نقص معروف شده؟

    1. میلاد

      خودتونو گول نزنید اکه این مشکل ها واقعا وجود خارجی داشت سامسونگ با خرج میلیون ها دلار به گوشه همه میرسوند .همون جوری که جلو فروشگاه اپل ادم میزان که با داون گوشی رایکان واسه ۱ مودت مشتری گدایی کنن

      1. علی

        یادتون نیس تو همین دیجی کالا خبرش بود که سامسونگ داره تو امریکه به رایگان به کسانی که اپل دارن اجازه میده از گوشی هاش به مدت محدود استفاده کنن و نظرشون رو بگن؟ در ضمن من کاری ندارم که سیاست های سامسونگ چجوریه یا چیکار میکنه اگه… من فقط تجربه ی شخصی خودم رو بعد از نزدیک یک سال کار کردن با اس۶ گفتم

    2. Apple

      سامسونگ هم بخودا واسه همه گوشی های تولی ۵ سال اخیرش یک اپدیت بده مشکل به هم نمی زنه مظمئننا چند مدل منفجر میشه چند مدل هم اب میشه.

      1. علی

        چه استدلا کارشناسی شده و قانع کننده ای!! اپل با همین طرفداراش تا حالا سر پا منده

  5. Next is Now

    اینم از سیستم عامل سبک و بی نقص IOS که طرفدارانش این همه ازش دم میزنن

    1. حامد

      با این که خودم گلگسیs6 دارم اما میگم نه خیلی اندروید بی نقص

  6. Ali S

    الان دلخوشی اپلی ها اینه که این مشکلا راه حل داره!
    نمیدونن همین که این گوشی این ایرادا رو داشته باشه فاجعست حالا راه حلش بماند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه