[ویدیو] جعه‌گشایی و نگاه اولیه به گوشی Xperia XZ

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی در نمایشگاه IFA امسال گوشی Xperia XZ را معرفی کرد. پرچم‌دار جدید این شرکت که جایگزین Xperia X Performance می‌شود. محصول جدید شرکت سونی از نظر سخت افزاری همانند سایر محصولات موجود در بازار می‌ماند؛ اما به اندازه‌ی آن‌ها هیجان‌انگیز نیست.

این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی بهره می‌برد که برخلاف سایر محصولات از کیفیت ۱۰۸۰  در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. سونی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برای این تلفن همراه هوشمند استفاده کرده و ۳ گیگابایت رم روی آن قرار داده است. گوشی Xperia XZ از کارت حافظه تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. البته این محصول در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 روی آن قرار گرفته که از فوکوس لیزری و فلش LED‌ پشتیبانی می‌کند. این دوربین توانایی فیلم‌رداری با کیفیت ۴K را هم دارد. دوربین جلوی آن ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت FullHD فیلم‌برداری کند. گوشی جدید سونی به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده که البته در برخی مدل‌ها این سنسور وجود ندارد.  در ادامه می‌توانید ویدیوی جعه‌گشایی و کار با Xperia XZ را با زیر نویس فارسی مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar امین

    خوب مشخصه که هیجان انگیز نیست چون قابلیت انفجار مهیب نوت ۷ رو نداره. شما برو همون نوت ۷ رو بخر تا از انفجارش مهیجش لذت ببری.

  2. Avatar A.M

    وقعا چی هیجان انگیزه؟منفجر شدن،یا حذف جک هدفون یا باتریی که یه روز رو با استفاده ی متوسط هم جواب نمیده؟شایدم گیر کردن قلم و هنگ کردن و …؟

  3. Avatar محمدعلی

    سونی همیشه از نظر شما هیجان انگیز نبوده
    چون منفجر نمیشه و هنگام کار کردن صدای نویز نمیده
    این جینگول مینگول های ییکاربردراهم نداره
    سونی یعنی کیفیت
    سونی یعنی بهبود لیزار پرکاربرد ن مسخره

  4. Avatar MAMADI

    عالیست
    بهتر از این نیس!!!!!!!!!!!

  5. Avatar رامین فتحی

    فقط چند روز صبر کنید تا مقایسه سرعت گوشی و دوربین بیاد بیرون اونموقع میخوام ببینم کجاییدطرفدار های سامسونگ و اپل و …!!!!

  6. Avatar nina

    اصلا سونی نیاز به تعریف نداره. اسم خود سونی یه تعریف بزرگه ازش
    شما تا حالا ایرادی از نسل سونی دیدین؟ زوم کمپانیش همیشه رو کیفیت جنسش بوده نه جینگول بینگولی کردنش
    یک کلام:
    سونی = کیفیت

  7. Avatar ترفدار سونی

    از نظز من بهترین گوشی های جهان در دست سونی در حال حاضر چون نه منفجر میشه نه خیلی گرونه تازه همون قابلیت های سامسونگم داره خیلیا مگن گوشیه سردیه ولی از نظر من حتی از ایفونم راحت تره کار باهاش

  8. Avatar Next is Now

    در حد پرچمداران یکی دو سال گذشته ست

    1. Avatar حمید

      پرچمدار یکی دوسال گذشته اسنپدراگون ۸۲۰ داشتند؟
      پرچمدار یکی دوسال گذشته بهترین دوربین سال ۲۰۱۶ را داشتند؟
      بهترین لرزشگیر فیلمبرداری ۲۰۱۶ را داشتند؟
      پرچمدار یکی دوسال گذشته سنسوز تصویر سه گانه داشتند؟
      پرچمدار یکی دوسال گذشته شارژ هوشمند و باتری هوشمند داشتند؟

      1. Avatar علی

        هنوز خبری نشده ولی شما خودتون لقب بهترین دوربین ۲۰۱۶ رو بهش دادین و این یعنی تعصب
        البته ایشون هم مبالغه میکنن که در حد یکی دو سال گذشته هست ولی به احتمال خیلی بالا نمیتونه با پرچمدارای سامسونگ و اپل رقابت کنه اگه ایفون جک نداره سرعت داره اگه مدل های اولیه ی نوت اتیش میگرفت (که البته الان مدلای سیفش داره میاد اون هایی هم که خریده بودن سامسونگ خسارتشونو داد گوشیشونم عوض کرد یا میکنه به زودی) در عوض امکانات و صفحه نمایش بی نظیر داره اکثریت نظر های مردم دنیا هم همینو میگه وگرنه بخش موبایل سونی به این روز نمی افتاد.مهم هم نیست که بعضی ها الکی بهانه بیارن که موفقیت های سامسونگ بخاطر تبلیغ کردن بوده شک نکنید که اگه سونی هم احتمال میداد با تبلیغ کردن به اندازه ی سامسونگ گوشیهاش هم همون اندازه فروش بره شک نکنید که این کارو میکردچون او قدر شرکت بی چاره ای نیست که پول برای زیاد تبلیغ کردن نداشته باشه.

    2. Avatar Enghelabi

      آره سامسونگ خوبه!!…..

  9. Avatar رضا

    بالاخره یه گوشی باب سلیقه من ساخته شد. اصا مهم نیست که به نظر منتقد محترم هیجان انگیز نیست.. من که ذوق مرگ شدم. طراحی بدنه عاااالی. دوربین خوب با دو سنسور فوکوس و تکنیک نرم افزاری پیشبینی فوکوس برای سوژه های متحرک.سنسور اینفرارد rgb برای کنترل white balance. فیلم برداری ۱۰۸۰ با ۶۰fpsو ۴k…اون لرزشگیر دیجیتالی پنج جهته که تو عمل دیدم بی نظیره. حسگر انگشت. شارژ سریع و تطبیق پذیر. نمایشگر خوب.پشتیبانی از فناوری high res audio سونی. پشتیبانی از SD card. و باز هم میگم طراحی زیبا و منحصر به فرد که بعد از لومیا ۹۳۰ و oneplus x دوباره من رو مجذوب کرد.

  10. Avatar امير

    چرا تو جعبش هدفون و هندزفیری نداره ؟؟؟!!!!

    1. Avatar شایان

      توی اروپا به همراه این گوشی یه هدست ۲۰۰ دلاری میدن.برای همین روش هندزفری نیست.برای ایران رو نمیدونم.

  11. Avatar سامان

    لطفا این دفعه مدل ۶۴ گیگابایتی رو موجود کنید. خسته شدیم از انتظار برای یک محصول بالاردۀ سونی با حافظه داخلی بالا :/

  12. Avatar شایان

    یعنی چی هیجان انگیز نیست؟
    منفجر بشه خیلی هیجان انگیزه؟!
    سنسوز تصویر سه گانه،طراحی با فلز ALKALEIDO که هم مقاومه هم حس شیشه و عمق رو ایجاد میکنه،باتری هوشمند،لرزشگیر پنج محوره که حتی وب سایت phonearena معتقده بهتر از ois هست.مقایسه ش هم هست.
    دارید خیلی نسبت به سونی بدی میکنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه