[ویدیو] معرفی نسل چهارم اپل آیپاد شافل در دیجی‌کالا

۳۱ تیر ۱۳۹۷

همیشه وقتی به مقوله‌ی موسیقی فکر می‌کنیم، حدس‌ها و گمان‌های بسیاری در پیش روی‌مان برای انتخاب محصولی مطمئن برای گوش دادن به موسیقی قرار خواهد گرفت. هرچند که این روزها با پیشرفت گوشی‌های موبایل و اضافه شدن قابلیت‌های فراوان، نیاز به پخش‌کننده‌ی موسیقی قابل‌حمل کمتر شده است اما نمی‌توان این نیاز را برای همیشه نادیده گرفت. گوشی‌های موبایل بااینکه می‌توانند پخش‌کننده‌های قدرتمندی باشند اما به دلیل ضعف شایع شارژ دهی، گزینه‌ی مطمئنی محسوب نخواهند شد. مقایسه ساده میان یک پخش‌کننده‌ی قابل‌حمل معمولی با پرچم‌داران امروزی گوشی‌های موبایل، به‌سادگی گویای این امر است، پس شاید بهتر باشد برای گوش دادن به موسیقی تا زمانی که گوشی‌های موبایل به بلوغی نسبی برسند گزینه‌ای مطمئن‌تر داشته باشیم.

از آغاز تولید اولین نسل از آی‌پاد شافل تا امروز، بیشتر از ۱۰ سال می‌گذرد و در این میان چهار مرتبه اپل دست به تغییر زده است تا سرانجام در سپتامبر ۲۰۱۰، چهارمین نسل کوچک‌ترین آی‌پاد خود را معرفی کرد. چهار تغییر در کمتر از پنج سال و سرانجام تولید چندساله‌ی یک محصول بدون تغییری ویژه نشان از وضعیت آرمانی این پخش‌کننده‌ی کوچک دارد. با دیجی‌کالا، در ویدیوی معرفی نسل چهارم آیپاد شافل، همراه شوید.

Digi_Buy_Label5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مسعود نامداری

    ظاهری زیبایی نداره

  2. فرشاد

    من خریدم ( از دیجی کالا ) ولی اصلا از کیفیت صداش خوشم نیومد چون صداشو نمیشه از طریق اکولایزر تغییر داد حتی از آیتونزم نمیشه و یه صدای بم و بسیار خفه ای داره که واقعا تو ذوق میزنه فقط بلندیه صداش یا حجم صداش خوبه در کل برای من که خیلی رو کیفیت صدا حساسم خرید نا امید کننده ای بود تنها چیزی که ازش خوشم اومد ظاهر و اندازش بود که عالیه ولی چه فایده الان تو کشو تو جعبشه نوی نو ! اگه میخواین از کیفیت صدای بالا بهره مند بشین آمپ فیو تهیه کنین حرف نداره من خودم از اون استفاده میکنم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه