[ویدیو] نسخه‌ی بتای هشتم iOS 10؛ تغییرات و ویژگی‌ها

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که اطلاع دارید، اپل هشتمین نسخه‌ی بتای iOS 10 را هم معرفی کرد. این شرکت این‌بار در معرفی نسخه‌های بتا سریع‌تر عمل کرد و به‌خصوص درمورد جدیدترین بتاها فاصله‌های زمانی را کم‌تر کرده و درواقع می‌توان گفت به رفع باگ‌ها و جزییات مهم توجه بیش‌تری داشته است. از دید کارشناسان این عملکرد اپل در ارایه‌ی بتاها می‌تواند به صعود اپل منجر شود.

به اعتقاد کارشناس سازنده‌ی ویدیو این نسخه یکی از باثبات‌ترنی نسخه‌های بتا برای iOS 10 بوده است؛ طوری که آن را بسیار نزدیک به نسخه‌ی نهایی می‌داند.

یک مقایسه‌ی آماری ساده هم نشان می‌دهد که اپل در ارایه‌ی بتاها برای سیستم‌عامل iOS از آغاز تا امروز یکی از فعال‌ترین روزهایش را سپری کرده است. تا زمان ارایه‌ی نسخه‌ی بتای هشت iOS 10 از نظر تعداد بتاها iOS 5 رکورددار بود و حالا iOS 10 با آن برابری می‌کند. از آن‌جا که هنوز تا عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی iOS 10 زمان داریم، به نظر می‌رسد اپل برنامه دارد با ارایه‌ی نهمین نسخه‌ی بتا، رکورد ارایه‌ی بیشترین تعداد نسخه‌های بتا را از آن iOS 10 کند.

در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم قابلیت‌ها و تغییرات این نسخه مورد بررسی قرار می‌گیرند. به اعتقاد کارشناس سازنده‌ی ویدیو این نسخه یکی از باثبات‌ترنی نسخه‌های بتا برای iOS 10 بوده است؛ طوری که آن را بسیار نزدیک به نسخه‌ی نهایی می‌داند. او می‌گوید از همین حالا هم می‌شود از این نسخه استفاده کرد. البته با بررسی‌ها و مقایسه‌ها به این نتیجه رسیده که قابلیت جدیدی نسبت به نسخه‌های بتای ۵، ۶ و ۷ اضافه نشده است اما تغییرات کوچک و مهمی در آن مشاهده می‌شود.

نتیجه کاملا رضایت‌بخش به نظر می‌رسد اما کاربران آیفون هنوز هم منتظر Night Mode هستند که در این نسخه هم ارایه نشد. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و بقیه‌ی جزییات را در این ویدیو با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: Every Thing Apple Pro

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    یاد امکانات سیمبین ۳ میفتم…هر سال محدوتر از پارسال…هیچ جذابیتی تو این سیستم عامل تعریف نشده
    من هفته ای یک تم برای گوشی اندرویدی خودم میذارم که با هر با تعویض کلیه ی سیستم و رابط کاربری عوض میشه…طوری که فکر میکنی گوشی جدید خریدی…همین امکان رو ۱۵۰ سال دیگه آی او اس نمیتونه هضم کنه…گوشی ای که منو نداشته باشه فقط به درد روز جمعه و خوردن یک دیزی تو دل کوه و له کردن گوشت می ارزه
    با تشکر از شما

  2. Avatar سام

    محشره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه