پاناسونیک از دوربین کامپکت جدیدش، LUMIX LX15 رونمایی می‌کند

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها دیگر گوشی‌های تلفن همراه آن‌قدر دوربین‌های خوبی دارند که از عهده‌ی عکاسی‌های روزمره‌‌‌‌مان برمی‌آیند. خیلی‌ها هستند که از آن‌جا که شغل وحرفه‌شان ارتباطی با عکاسی ندارد و عکاسی را صرفا برای علاقه دنبال می‌کنند، دوربین گوشی هوشمندشان را به کار گرفته‌اند و دیگر نیازی به خرید دوربین احساس نمی‌کنند. اما به‌هرحال دقیق‌تر که نگاه کنیم، چیزی که جای خالی‌اش حس می‌شود، یک سیستم عکس‌برداری اختصاصی است و این به‌خاطر آن است که در بیش‌تر مواقع سنسورها و لنزهای کوچک گوشی‌های هوشمند در حد و اندازه‌ی سنسورها و لنزهای دوربین‌های عکاسی نیستند.

حالا اگر شما دنبال یک دوربین خوب باشید اما نخواهید اطراف دوربین‌های DSLR بچرخید، پاناسونیک پیشنهاد خوبی برای‌تان دارد. این شرکت با ارایه‌ی LUMIX LX15 که در بعضی بازارها با نام LX10 شناخته می‌شود و جدیدترین دوربین کامپکت پاناسنونیک است، حس خالص‌ و کامل‌تری از عکس‌برداری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی مشخصات این دوربین کوچک با بدنه‌ی فلزی، باید به سنسور یک‌اینچی ۲۰.۱MP آن اشاره کنیم. این سنسور مشخصات سنسورهای دوربین‌های کامپت شرکت‌های دیگری مثل سونی و کانن را دارد. دوربین کامپکت جدید پاناسونیک همچنین با یک لنز لایکا با فاصله‌ کانونی ۲۴-۷۵mm f/1 می‌آید که دیافراگم آن هم می‌تواند افکت بوکه را به‌خوبی برای‌تان فراهم کند.

دوربین کامپکت جدید پاناسونیک می‌تواند ویدیوهای ۴K را با سرعت ۲۴، ۲۵ یا ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

از این دوربین می‌توانیم انتظار باشیم که ویدیوهای ۴K را با سرعت ۲۴، ۲۵ یا ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. قیمت LUMIX LX15 در حال حاضر ۷۰۰ دلار اعلام شده و تا چند هفته‌ی دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

به‌این‌ترتیب کسانی که دنبال یک دوربین کامپکت مناسب هستند، می‌توانند چندهفته‌ای صبر کنند تا جدیدترین محصول پاناسونیک را با قیمت نسبتا مناسبش تهیه کنند.

منبع: Ubergizmo

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه