پاناسونیک دوربین بدون آینه‌ی Lumix G80 را عرضه کرد

۲۲ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دوربین‌های بدون آینه جایگزین بسیار ایده‌آلی برای دوربین‌های DSLR هستند و تازه این در حالی‌ست که این دوربین‌ها هرروز کوچک‌تر و جمع‌وجورتر می‌شوند. به‌این‌ترتیب دوربین‌های بدون آینه این امتیاز را هم نسبت به DSLR پیدا می‌کنند که حمل‌شان وقت سفر و تعطیلات آسان‌تر است؛ مگر این‌که شما به قابلیت‌های عکس‌برداری DSLR نیاز داشته یا این‌که تعصب خاصی روی داشتن این نوع دوربین داشته باشید.

پاناسونیک برای مشتریان دوربین‌های بدون آینه محصول تازه‌ای را معرفی کرده که با نام Lumix G80 و در بعضی بازارها با نام Lumix G85 عرضه می‌شود. اما این دوربین برعکس بیش‌تر همتایانش ظاهری شبیه به دوربین‌های DSLR دارد. با این اوصاف ظاهرش هم می‌تواند بعضی کاربران را (که طراحی‌های مدرن‌تر دوربین‌های بدون آینه از سوی شرکت‌هایی مثل سونی را نپسندیده‌اند) مجذوب خود کند.

Lumix G80 یک سنسور دیجیتال ۱۶ مگاپیکسلی Live MOS دارد و با پردازشگر تصویر Venus Engine کار می‌کند.

اما از ظاهر که بگذریم، به مشخصات فنی می‌رسیم. Lumix G80 یک سنسور دیجیتال ۱۶ مگاپیکسلی Live MOS دارد و با پردازشگر تصویر Venus Engine کار می‌کند. همچنین این دوربین دارای لرزش‌گیر تصویر ۵-axis است و چیزی که آن را هیجان‌انگیزتر می‌کند قابلیت فیلم‌برداری ۴K است. این دو قابلیت در کنار یکدیگر می‌توانند حس داشتن یک دوربین فوق‌العاده را برای کاربر به وجود بیاورند.

دوربین بدون آینه‌ی جدید پاناسونیک یک نمایشگر ۳ اینچی هم دارد که به‌خاطر قابلیت تطبیق‌پذیری‌اش با جو و آب‌وهوا می‌تواند همراه خوبی در آب‌وهوای غیرقابل‌پیش‌بینی باشد. درمورد قیمت این دوربین گفته شده اگر خواهان خرید آن با یک لنز ۶۰-۱۲ میلی‌متری با فاصله کانونی f/3.5-5.6 باشید، باید ۱۰۰۰ دلار بابت آن بپردازید و در غیر این‌صورت می‌توانید Lumix G80 را با قیمت ۹۰۰ دلار تهیه کنید.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه