قابلیت پخش ویدیو در اپلیکیشن جدید اسپاتیفای

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اسپاتیفای (Spotify) که به عنوان یک سایت انتشار موسیقی و فایل‌های صوتی معروف است، قصد دارد در اپلیکیشن‌ جدید خود فایل‌های ویدیویی را هم پوشش بدهد. اپلیکیشن اسپاتیفای با قابلیت پخش ویدیو ابتدا برای سیستم عامل‌های اندروید (Android) عرضه می‌شود و مدتی بعد، نسخه‌ی iOS  آن منتشر خواهد شد.

در بازار پررقابت امروز بعید نیست که اسپاتیفای هم قصد ایجاد تغییر و گسترش فعالیت‌هایش داشته باشد. این شرکت اولین بار در اریبهشت ماه اعلام کرده بود که در نظر دارد تا فایل‌های ویدیویی را هم توزیع کند و طی این مدت در حال بررسی بازار بوده است. حالا به آن روز نزدیک شده‌ایم و گویا تا یک هفته‌ی دیگر می‌توانیم در اسپاتیفای ویدیو هم ببینیم.

اپلیکیشن اسپاتیفای با قابلیت پخش ویدیو ابتدا برای سیستم عامل‌های اندروید عرضه می‌شود و مدتی بعد، نسخه‌ی iOS آن فراهم خواهد شد.

قبلا تصور می‌شد که اسپاتیفای فقط ۴ بازار جهانی را برای اجرای پروژه‌ی ویدیویی‌اش در نظر گرفته: آمریکا، انگلستان، آلمان و سوئد. اما طبق گزارش معاون اول محصولات این شرکت، اسپاتیفای در نهایت تصمیم گرفته تا بازار بزرگ‌تری را هدف قرار بدهد.

از زمان آغاز اجرای این طرح، کاربران خواهند توانست از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به محتوایی که توسط شبکه‌های بی.بی.سی، کمدی سنترال (Comedy Central)، میکر نیوز (Maker News)، ام.تی.وی، ESPN و وایس نیوز (Vice News) تامین می‌شود، دسترسی داشته باشند. این ویدیوها در قالب فایل‌های نسبتا کوتاه روی این اپلیکیشن برای کاربران ارایه می‌شوند.

خبر خوش آن‌که فعلا در بخش ویدیوهای اسپاتیفای از تبلیغات خبری نیست؛ چون این شرکت قصد دارد در روزهای اول راه‌اندازی بخش ویدیو، کاربران زیادی را جذب کند و آن‌ها را نگه دارد. البته کسب درآمد جزو برنامه‌هایی است که اسپاتیفای برای مراحل بعدی مد نظر دارد.

‌‌‌

منبع: Digital Trends ،Ubergizmo و Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    ببخشید من چطور می تونم موزیک هایی که از اسپاتیفای گوش میکنم رو در دستگاهم ذخیره کنم؟

    1. Avatar حسین

      برو تو پلی لیست از اونجا سینک افلاین رو بزن

    2. Avatar رضا

      باید اکانتتون پریمیوم باشه . با اکانت رایگان نمیتونید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه