پربازدیدترین گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا (۱۹ خرداد)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز درنظر داریم پربازدیدترین تلفن‌های هوشمند موجود در دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. این‌ها گوشی‌هایی هستند که در چند روز اخیر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیش از سایرین مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. اپل و سامسونگ همیشه جای ثابتی در لیست‌‌های ما دارند. این دفعه، هواوی هم به عنوان یک رقیب قدر در لیست ما حضور دارد. P9 که به‌تازگی به بازار ایران راه یافته، توانسته در لیست پربازدیدترین تلفن‌های هوشمند دیجی‌کالا تا رتبه‌ی دوم بالا بیاید. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌‌        ‌            ‌

6s

۱. آیفون ۶s

آیفون ۶s بدون اغراق از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار است. تا این لحظه، این بهترین آیفونی است که می‌توانید از بین آیفون‌های اپل انتخاب کنید. البته ۶s برادر بزرگ‌تری به نام ۶s پلاس و برادر کوچک‌تری هم با نام SE دارد. به‌هرحال اگر بین این سه انتخاب شک دارید، مستقیم همین مدل را بخرید.

نقد و بررسی آیفون ۶s

خرید محصول

‌‌‌

 

‌‌‌    ‌‌‌    ‌      ‌            ‌

p9            ‌‌‌‌‌

۲. هواوی P9

هواوی P9 یک صفت بارز و هیجان‌انگیز دارد؛ دوربین‌های دوتایی این دستگاه با همکاری شرکت لایکا ساخته شده‌اند. تا پیش‌ازاین با گوشی‌هایی با دو دوربین در پشت ملاقات کرده بودیم؛ اما هواوی P9 اولین تلفن هوشمندی است که یکی از دو دوربین اصلی‌اش، سیاه‌وسفید عکاسی می‌کند.

نقد و بررسی هواوی P9

خرید محصول

‌‌‌‌   ‌‌‌

‌‌‌

j7

۳. سامسونگ گلکسی J7

اگر نمی‌خواهید زیاد برای تلفن هوشمند آینده‌تان خرج کنید و در ضمن ترجیح می‌دهید گوشی‌تان از یک برند شناخته‌شده باشد، سامسونگ گلکسی J7 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. J7 قیمت مناسبی دارد و نسبت به قیمتش مشخصات فنی قابل قبولی هم دارد. طی روزهای اخیر، بین گوشی‌های ارزان‌قیمت، J7 بیش‌ترین بازدید را در دیجی‌کالا داشته.

نقد و بررسی گلکسی J7

خرید محصول

‌‌‌      ‌   ‌

‌‌‌‌   ‌‌‌‌

S7-edge

۴. گلکسی S7 اج

در لیست امروز ما، این دومین گوشی سامسونگ است. البته این‌یکی به‌هیچ‌وجه میان‌رده نیست. گلکسی S7 اج، بدون اغراق از بهترین اندرویدی‌های بازار است. قیمت این دستگاه، روزبه‌روز مناسب‌تر می‌شود. با این‌حال اگر فکر می‌کنید که قیمت این تلفن هوشمند هنوز زیاد است و البته گوشی ارزان‌تری می‌خواهید، گلکسی S7 هم گزینه‌ی مناسبی است.

نقد و بررسی گلکسی S7‌ اج

خرید محصول

‌‌‌‌

 

‌‌‌‌‌‌         ‌

A5    ‌

۵. گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

سامسونگ در تولید تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی باکیفیت، تخصص دارد. اگر یک مثال خوب می‌خواهید، نگاهی به گلکسی A5 بیندازید. این دستگاه با طراحی ظریف و زیبایی که دارد، حداقل از لحاظ ظاهری هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. این گوشی یک نمایشگر Full HD دارد و از حسگر اثرانگشت هم بهره می‌برد.

نقد و بررسی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

خرید محصول

‌‌‌‌      ‌      ‌‌‌‌‌       ‌

‌‌‌        ‌

‌‌‌‌‌‌         ‌
????? ?????? ???? ???? ??

‌‌‌       ‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام من گوشی (a5(2016رو دارم خیلیم ازش رازضی هستم .

  2. Avatar برنا

    کاش در کنار این لیست لیستی از پرفروش ترین ها هم منتشر میکردین چون در عمل لیست پربازدید به معنای فروش بیشتر اون محصولات نیس

  3. Avatar آوایش

    ایول آیفون ، همیشه اولیه

    1. Avatar امیرپویا

      البته باید اینو ببینی که هیچکاری با آیفون نمیشه کرد همه به خاطر سیبش میرن میخرن نه بلوتوث داره نه سیستم عامل خوب فقط سخت افزار. قدرتمندی داره که فقط بدرد بازی میخوره دوربیناشونم به پای سامسونگو سونی و ال جی نمیرسه

      1. Avatar کارلوس

        سلام چرا نمیشه هیچ کاری با اپل کرد

    2. Avatar علی جوادی

      بازدید مهمه یا خرید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه