پربازدیدترین گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا (۲ تیر)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز درنظر داریم پربازدیدترین گوشی موجود در دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. این‌ها مواردی هستند که در چند روز اخیر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیش از سایرین مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. لیست امروزِ ما کلا در اختیار اپل و سامسونگ است. البته یک مهمان غریبه هم وارد لیست شده؛ می‎گویند این گوشی آلکاتل برای پیرمردهاست!

نکته‌ی جالب اینجاست که این ۵ دستگاهی که در ادامه نامشان را می‎خوانید، نه‌تنها در چند روز اخیر در بخش گوشی‌ها «پربازدیدترین» بودند، بلکه امروز صبح که این مطلب را تنظیم می‌کردیم، دقیقا در باکس پربازدیدهای کل سایت هم حضور داشتند. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌‌‌         ‌           ‌

6s

۱. آیفون ۶s

بدون اغراق از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار است. تا این لحظه، این بهترین آیفونی است که می‌توانید از بین آیفون‌های اپل انتخاب کنید. البته آیفون ۶s برادر بزرگ‌تری به نام ۶s پلاس و برادر کوچک‌تری هم با نام SE دارد. به‌هرحال اگر بین این سه انتخاب شک دارید، مستقیم همین مدل را بخرید.

نقد و بررسی آیفون ۶s

Digi_Buy_Label5

‌‌‌‌‌           ‌   ‌‌‌

 

 

‌‌‌‌                         ‌‌‌‌‌‌‌‌

A5

۲. گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

سامسونگ در تولید تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی باکیفیت، تخصص دارد. اگر یک مثال خوب می‌خواهید، نگاهی به گلکسی A5 بیندازید. این دستگاه با طراحی ظریف و زیبایی که دارد، حداقل از لحاظ ظاهری هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. این گوشی یک نمایشگر Full HD دارد و از حسگر اثرانگشت هم بهره می‌برد.

نقد و بررسی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

Digi_Buy_Label5

‌        ‌

 

 

‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌               ‌ ‌‌‌

 

 

S7-edge

۳. گلکسی S7 اج

در لیست امروز ما، این دومین گوشی سامسونگ است. البته این‌یکی به‌هیچ‌وجه میان‌رده نیست. گلکسی S7 اج، بدون اغراق از بهترین اندرویدی‌های بازار است. قیمت این دستگاه، روزبه‌روز مناسب‌تر می‌شود. با این‌حال اگر فکر می‌کنید که قیمت این تلفن هوشمند هنوز زیاد است و البته گوشی ارزان‌تری می‌خواهید، گلکسی S7 هم گزینه‌ی مناسبی است.

نقد و بررسی گلکسی S7 اج

Digi_Buy_Label5

‌‌‌‌          ‌

 

 

‌          ‌ ‌‌‌‌‌‌‌

 

j7

۴. سامسونگ گلکسی J7

اگر نمی‌خواهید زیاد برای تلفن هوشمند آینده‌تان خرج کنید و در ضمن ترجیح می‌دهید گوشی‌تان از یک برند شناخته‌شده باشد، سامسونگ گلکسی J7 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. J7 قیمت مناسبی دارد و نسبت به قیمتش مشخصات فنی قابل قبولی هم دارد. طی روزهای اخیر، بین تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت،J7  بیش‌ترین بازدید را در دیجی‌کالا داشته.

‌‌‌‌‌‌ نقد و بررسی گلکسی J7

Digi_Buy_Label5

 

 

 

‌‌‌‌         ‌‌‌‌‌‌

 

‌‌‌‌‌         ‌

alcatel           ‌

 

 

 

 

۵. آلکاتل وان‌تاچ ۲۰۰۴C

آخرین گوشی لیست ما هوشمند نیست. بازار هدف آلکاتل وان‌تاچ ۲۰۰۴C، افراد پابه‌سن گذاشته‌ی جامعه است. صفحه کلید این گوشی اعداد درشتی دارد؛ در صفحه نمایش هم این اعداد بزرگ نمایش داده می‌شوند. این دستگاه به‌طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند حتی شماره‌های گرفته‌شده را بلند و به فارسی برای کاربر می‌خواند.

نقد و بررسی آلکاتل وان‌تاچ ۲۰۰۴C

 

Digi_Buy_Label5

 

 

 

‌‌‌‌‌    ‌
????? ?????? ???? ???? ??
‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه