پرتاب موفقیت آمیز فالکن هوی را به بهترین شکل ممکن ببینید

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به مناسبت رویداد South by Southwest یا همان SXSW، دیروز شاهد برگزاری مراسمی برای سریال وست‌ورلد بردیم. در این پنل که با حضور سازندگان وست‌ورلد برگزار شده بود، «ایلان ماسک» هم حضور داشت. موسس شرکت اسپیس ایکس، یکی از دوستان جاناتان نولان یعنی خالق وست‌ورلد است و به پنل این سریال آمده بود تا ویدیویی جالب از پرتاب ماه پیش موشک «فالکن هوی» (Falcon Heavy) به نمایش بگذارد.

خالق سریال وست‌ورلد می‌گوید که آن‌ها این ویدیو را برای نمایش موفقیت بزرگ ماسک ساخته‌اند.

استارمن، نام یکی از قطعات معروف دیوید بویی است. ایلان ماسک هم این نام را برای راننده‌ی مصنوعی خودرویی که به فضا فرستاد، انتخاب کرده بود. آهنگ استارمن دیوید بویی به همراه صحنه‌های پیش از پرتاب و پرتاب موفقیت آمیز فالکن هوی، تبدیل به یکی از ویدیوهای تاثیرگذاری شده است که اخیرا دیده‌ایم.

خالق سریال وست‌ورلد می‌گوید که آن‌ها این ویدیو را برای ایلان ماسک ساخته‌اند: «زمان پرتاب فالکن هوی در کنار ایلان در اتاق کنترل بودم. لحظه‌ای شگفت‌انگیز بود، فکر کردن به تمام افرادی که برای ساخت این تلاش کرده‌اند. مدت بسیار زیادی بود که چنین احساسی را تجربه نکرده بودم.»

جاناتان نولان گفت: «تنها راهی که برای نشان دادن این حس داشتم، ساخت یک تریلر بود. این تریلر برای یک فیلم نیست و برای یک سریال هم نیست. این تریلر برای بخشی از فصل بعدی داستان انسان ساخته شده.»

می‌توانید در ادامه ویدیوی ساخته شده را ببینید.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه