پرونده‌ی ویژه‌ی سامسونگ Gear Sport در دیجی‌کالا مگ

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ Gear Sport

سامسونگ حدود چهار ماه پیش از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام سامسونگ Gear Sport رونمایی کرد. فروش انحصاری این ساعت هوشمند قرار است به زودی در دیجی‌کالا آغاز شود. به همین مناسبت ما در دیجی‌کالا مگ تصمیم داریم پرونده‌ی ویژه‌ای را به ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport اختصاص دهیم.

در پرونده‌‌ی ویژه‌ی Gear Sport با تولید و انتشار ویدیوهای متنوعی از جمله جعبه‌گشایی، نگاه نزدیک و مقایسه با Gear S3 تلاش می‌کنیم از زوایای مختلف این ساعت هوشمند را بررسی و برای شما معرفی کنیم. همچنین طبق معمول در یک ویدیوکست اختصاصی به تفضیل در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Gear Sport صحبت خواهیم کرد و شباهت‌ها و تفاوت‌های آن را با Gear S3 به شما نشان خواهیم داد. علاوه بر این، در مطلبی با عنوان «شما بپرسید؛ همه چیز در مورد سامسونگ Gear Sport» این فرصت را دارید تا هر سوالی در مورد این ساعت هوشمند برایتان پیش آمده، مطرح کنید. در آخرین گام این پرونده، به سوالات شما در قالب یک ویدیوکست پاسخ خواهیم داد.

پرونده‌ی ویژه‌ی Gear Sport از روز شنبه‌ی این هفته آغاز شده است و تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. با انتشار هر کدام از مطالب، لینک مربوط به آن در این صفحه فعال خواهد شد. بنابراین برای دیدن مطالب اصلی پرونده کافی است روی تصاویر زیر کلیک کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport
ساعت هوشمند Gear Sport
ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    gear s3 بهترین و زیباترین ساعت هوشمند جهان بود

  2. Avatar mohammad Ma

    ساعت های سامسونگ خیلی اپ های کمی براش توسعه داده شده و روی دست خیلی جلوه خوبی نداره اپل واچ سری ۳خیلیبهتره لطفا اپل واچ سری ۳هم بررسی کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه