پرچم‌دار جدید هوآوی دو مدل متفاوت دارد

۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی قصد دارد دو گوشی میت ۹ (Mate 9) را در روز پنجشنبه ۱۳ آبان عرضه کند. هر دوی این گوشی‌ها هم تا آخر سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهند شد اما هر کدام از آن‌ها مشخصات خاص خود را دارد.

مدل استاندارد میت ۹ که شرکت هوآوی فعلا آن را با نام Manhattan می‌شناسد، احتمالا تراشه Kirin 960 دارد که در آن پردازنده هشت‌هسته‌ای به کار رفته است. این فبلت یک صفحه‌نمایش بزرگ ۵.۹ اینچی با رزولوشن FHD دارد.

این مدل با ۴ گیگابایت RAM و حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار خواهد آمد. سیستم دوربین این گوشی هم از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. گفتنی است این دوربین‌ها از لنز‌های شرکت لایکا استفاده می‌کنند. نهایتا به این نکته هم اشاره کنیم که این مدل حسگر اثرانگشت هم دارد.

اما مدل دیگر میت ۹، میت ۹ پرو (Mate 9 Pro) است. هوآوی در درون شرکت این گوشی را با نام Long Island می‌شناسد. صفحه‌نمایش این مدل از نظر اندازه مشابه مدل قبلی است (۵.۹ اینچی) اما رزولوشن آن QHD است. از نظر سخت‌افزار داخلی این مدل هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد جز اینکه می‌توان آن را با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هم تهیه کرد.

اما یکی از تفاوت‌های مهم دو گوشی سیستم عاملی است که بر روی آن‌ها نصب شده است.  گوشی Mate 9 عادی از اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو استفاده می‌کند اما مدل دیگر به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز است.

البته طبیعتا میت ۹ پرو از مدل معمولی گران‌تر است اما به جز همین تفاوت‌های گفته شده این دو مدل هیچ فرق دیگری ندارند.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar دانیال

    میشه یکی واسم توضیح بده چرا هواوی از برند های معروف مثل سامسونگ و اپل و سونی و … فقط کپی میکنه؟خودش طراحی بلد نیس؟سیستمش هم فقط اعداد روی کاغذه تو عمل اصلا نتیجه خوبی نداره

  2. Avatar دانیال

    وااایی آخه چرا هواوی هیچ خلاقیتی نداره؟این دقیقا کپی شده s7 edge

  3. Avatar ابراهیم

    به شدت طرفدار Huawei بوده و هستم، اما یه سرچی بزنید و این گوشی رو با مشخصات باور نکردنی ببینید: Xiaomi Mi Mix ( با Mi Max اشتباه نگیرید ) عاشقش میشید، نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر با ۹۱ درصد هست، تقریباً بدون حاشیه هست اونم به معنای واقعی کلمه.

    1. Avatar شهاب

      این اول صفحه نمایش بوده بعد شده گوشی 😀

  4. Avatar Next is Now

    Mate 9 pro مگه خمیده نیست ؟!

  5. Avatar amirak

    مخلوطی از lg g5 . samsung galaxy s7 edge . xiaomi mi5 plus و….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه