پس از دستگیری رییس هیئت مدیره‌ی سامسونگ، کنترل روی پرداخت‌های این شرکت بیشتر می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«لی جی یونگ»، رییس هیات مدیره‌ی سامسونگ و اساسا رهبر کلی این شرکت، اخیرا دستگیر شده بود. در پی این دستگیری، سامسونگ خبر داده است که می‌خواهد کنترل بیشتری روی اتفاقات داخل این شرکت داشته باشد. از این پس قرار است هر گونه پرداخت و پشتیبانی مالی به دیگر شرکت‌ها از سوی سامسونگ، با اعمال کنترل و بازررسی بسیار بیشتری صورت بگیرد.

هر گونه پرداخت با ارزش بیشتر از ۱ میلیارد وون (حدود ۹۰۰ هزار دلار)، باید توسط مدیران این شرکت بازرسی و سپس به صورت عمومی اعلام شود.

در راستای تحقق این هدف، این غول بزرگ تکنولوژی قرار است قوانین سفت و سخت جدیدی تنظیم کند. هر گونه پرداخت با ارزش بیشتر از ۱ میلیارد وون (حدود ۹۰۰ هزار دلار)، باید توسط مدیران این شرکت بازرسی و سپس به صورت عمومی اعلام شود. پیش از این فقط پرداخت‌های بیشتر از ۶۸۰ میلیارد وون (۶۰۰ میلیون دلار) توسط گروهی تایید و بررسی می‌شد.

پیش‌بینی می‌شد که سامسونگ برای اینکه دوباره اعتبارش را بازگرداند، دست به چنین حرکاتی بزند. اگر با اتفاقات دستگیری «لی جی یونگ» آشنایی ندارید، بگذارید بگوییم که او مبلغی معادل ۳۶ میلیون دلار را از شرکت‌های زیرمجموعه‌‌ی سامسونگ، به حساب دو شرکت که صاحبشان رییس جمهور کره‌ی جنوبی است، منتقل کرده است. لی جی یونگ پس از اینکه پدرش سکته‌ی قلبی کرد، رهبری Samsung Group را بر عهده گرفت.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar پژمان

    من نمیدونم صاحب شرکت حال کرده پول برای کسی بریزه . پول خودشه به کسی ربطی نداره.

    1. Avatar محمد رضا انصاری اشلقی

      اگه به عنوان رشوه بده چی؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه