پشتیبانی Spotify از گوشی‌های ویندوز فون ۸ قطع شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Windows Phone Spotify

شرکت «Spotify» (اسپاتی‌فای) اعلام کرد که دیگر از گوشی‌های ویندوز فون ۸ پشتیبانی نمی‌کند و نسخه‌های جدید برنامه‌ی Spotify برای این گوشی‌ها عرضه نمی‌شوند.

از این پس بروزرسان جدیدی برای برنامه‌ی Spotify روی گوشی‌های ویندوز فون ۸ عرضه نمی‌شود.

اگر از جمله افرادی هستید که روی گوشی ویندوز فونی خودشان از برنامه‌ی Spotify استفاده می‌کنند، یک خبر بد برای‌تان داریم. شرکت اسپانی‌فای اعلام کرد که دیگر از گوشی‌های ویندوز فون ۸ پشتیبانی نمی‌کند و نسخه‌های جدیدی از این نرم‌افزار روی پلتفرم‌های ویندوز فون ۸ عرضه نخواهد شد.

شرکت اسپاتی‌فای گفته که این برنامه همچنان روی گوشی‌های ویندوز فون ۸ کار می‌کند؛ اما ممکن است برخی کاربران با مشکلات مختلف مواجه شوند. در صورت بروز مشکلات، هیچ بروزرسان جدیدتری برای این برنامه عرضه نخواهد شد.

این شرکت در ادامه صحبت‌های خودش گفت:” هنوز نمی‌توانیم درباره‌ی عرضه‌ی برنامه‌ی Spotify روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل صحبت کنیم؛ اما به‌زودی خبرهای بیشتری درباره‌ی آن منتشر خواهیم کرد. هر زمان که این برنامه برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شود، کاربران از آن مطلع خواهند شد و می‌توانند این برنامه‌ی پخش موسیقی را روی گوشی خودشان دانلود کنند.”

عدم پشتیبانی استپاتی‌فای از گوشی‌های ویندوز فون ۸ می‌تواند نشانه‌ای از عرضه‌ی این برنامه برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل باشد. حتی این اقدام می‌تواند کاربران را به خرید گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل تشویق کند.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. sam

    ویندوزفون ۸ دیگه اصلا تولید نمیشه. ویندوزفون ۸.۱ هم بزودی متوقف میشه. مهم ویندوزفون ۱۰ هست که پشتیبانی میکنه

  2. h

    به این موضوع اشاره نکردین که برای ویندوز ۸.۱ وضع چجوره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه