پوشش خبری زنده کنفرانس بهاری مایکروسافت

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران، شرکت مایکروسافت یک کنفرانس خبری در نیویورک آمریکا برگزار می‌کند. تمرکز اصلی این رویداد، روی محصولی است که احتمالا با نام «سرفیس لپتاپ» (Surface Laptop) ‌معرفی خواهد شد. این لپتاپ، به نسخه‌ای ویژه از ویندوز ۱۰ مجهز خواهد بود. ما این‌جا در دیجی‌کالا مگ این کنفرانس خبری را در قالب لایوبلاگ به‌صورت زنده برای شما پوشش خواهیم داد.

 

از کنفرانس خبری امروز مایکروسافت چه انتظاراتی داریم؟

مایکروسافت امروز قصد دارد یک عضو جدید از خانواده‌ی سرفیس‌ها را معرفی کند. البته به احتمال زیاد فعلا از «سرفیس پرو ۵» یا «سرفیس بوک ۲» خبری نخواهد بود. این شرکت هشتگ MicrosoftEdu# را به‌طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی برای معرفی این رویداد استفاده می‌کند. پس باید منتظر یک محصول مناسب برای محیط‌های آموزشی باشیم؛ محصولی با مشخصات فنی پایین‌تر و درنتیجه ارزان‌تر از سرفیس‌های فعلی این شرکت. گوگل، پیش‌تر با توسعه‌ی اپ‌‌های موسوم به «کروم‌بوک» بخش بزرگی از این بازار را در کشورهای مختلف تصرف کرده بود. حالا، مایکروسافت هم که تجربه‌ی موفق تبلت‌های سرفیس پرو و لپتاپ هیبریدی سرفیس بوک را دارد، می‌خواهد از این بازار بزرگ، سهم خود را پس بگیرد.

بر اساس شنیده‌ها، امروز مایکروسافت، نسخه‌ی جدیدی از ویندوز ۱۰ را هم معرفی می‌کند. این نسخه، احتمالا با نام Windows 10 Cloud یا Windows 10 S شناخته خواهد شد. این نسخه از ویندوز ۱۰ به استفاده از اپ‌های روی «ویندوز استور» محدود خواهد بود. باید دید که آیا مایکروسافت در مراسم امروز فقط به همین دو مورد اکتفا می‌کند یا سورپرایزهای دیگری را هم برای طرفدارانش در نظر گرفته.

امروز عصر، ساعت ۱۸:۰۰، با پوشش خبری دیجی‌کالا مگ از کنفرانس مایکروسافت همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    کارمند دیجی کالا الان توی سالن هست؟

  2. Avatar محسن

    اگه قراره این لپتاپ نیاز های ۴ سال تحصیلی اینده یه دانش آموزو محیا کنه ، وجود حداقل یدونه USB-C نیازه.ولی خیلی قشنگ و گرونه

  3. Avatar hamed

    از همون اول با i7 معلوم بود واسه رقابت با کروم نیست، شاید ویندوزش باشه،اما اونی که قرار رقابت کنه لپتاپ های ویندوزی با ارم هستش

  4. Avatar K1

    بدرد میخوره . مدرسه میریم 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه