پوشش زنده کنفرانس Google I/O 2018 در دیجی‌کالامگ (تمام شد)

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کنفرانس Google I/O 2018

گوگل امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در افتتاحیه‌ی کنفرانس Google I/O 2018 طبق معمول هر سال به معرفی مهم‌ترین دستاوردهای نرم‌افزاری خود خواهد پرداخت.

گوگل این مراسم و فستیوال سالانه را به ویژه با هدف بالا بردن سطح آگاهی توسعه‌دهندگان برگزار می‌کند. کنفرانس افتتاحیه‌ی Google I/O معمولا شامل اطلاعاتی از ابزارهای جدید گوگل برای برنامه‌نویسان می‌شود. با این حال از آنجا که در کنفرانس‌های افتتاحیه‌ی Google I/O معمولا اطلاعاتی درباره‌ی محصولات جدید و از همه مهم‌تر نسخه بعدی اندروید مطرح می‌شود، بسیاری از علاقه‌مندان حوزه‌ی تکنولوژی از مدت‌ها قبل منتظر برگزار شدن این مراسم هستند.

علاوه بر این، طبق شایعات منتشر شده ممکن است در کنفرانس Google I/O 2018 شاهد معرفی یک گوشی پیکسل میان‌رده و یک کنسول بازی ابری برای استریم بازی‌های مختلف باشیم. با این حال باید بیشتر انتظار مواردی از جمله معرفی شدن نسخه جدید پیش‌نمایش اندروید P، تغییرات متریال دیزاین، سسیستم عامل Fuchsia، نسخه‌ی رسمی سیستم عامل Android Things و تغییراتی در سرویس گوگل فتوز را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: هرآنچه از کنفرانس گوگل I/O امسال انتظار داریم

در هر حال امشب ساعت ۲۱:۳۰ یعنی همان نه و نیم شب می‌توانید از دیجی‌کالا مگ و در همین صفحه به صورت زنده مراسم Google I/O 2018 را در قالب یک لایوبلاگ دنبال کنید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سجاد مصطفوی

    آقا سلام خواستم بگم از کجا شما پخش زنده را می بینید

    1. امیرحسین میرزایی امیرحسین میرزایی

      سلام.
      یوتیوب.
      کانال Google Developers.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه