پولتان را حسابی جمع کنید اگر می‌خواهید آیفون ۸ بخرید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون ۸، قرار است پرچم‌دار آینده‌ی آیفون برای سال دیگر باشد. محصول جدیدی که ویژگی و امکانات زیادی خواهد داشت. اما همان‌طور که پیش از این هم گفته بودیم، این تلفن هوشمند قیمتی بیشتر از دیگر آیفون‌های سال‌های پیش خواهد داشت. برای پنل سه‌بعدی نمایشگر OLED، قرار بود از ماژولی استفاده شود که ۹ دلار قیمت داشته باشد. حالا گفته می‌شود که قیمت همین ماژول تا ۱۵ دلار افزایش قیمت دارد. تحلیل‌گران می‌گویند که این احتمالا تنها نمونه‌ی نیست که برای اپل گران تمام می‌شود. آیفون ۷ پلاس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حال حاضر ۹۷۹ دلار قیمت دارد. پیش‌بینی شده که قیمت آیفون بعدی حدود ۱۰۰۰ دلار است. این شیب قیمتی صعودی زیادی برای محصول پرچم‌‌دار بعدی اپل است. شاید این اتفاق باعث شود که همتایان دیگرش گوی سبقت را از اپل ببرند.
گفته می‌شود که آیفون ۸ از تکنولوژی تشخیص چهره بهره می‌برد، بنابراین صاحب گوشی با قرار گرفتن روبروی دوربین سلفی، می‌تواند قفل آن را باز کند. دوربین سلفی این تلفن هوشمند هم قرار است انقلابی باشد. شنیده شده که احتمالا از سنسور سه بعدی برای دوربین جلویی استفاده شده تا کاربران بتوانند تصاویر سه بعدی هم ثبت کنند. این تلفن هوشمند ۵.۸ اینچی، از تراشه‌ی A11 بهره می‌برد و به فناوری شارژ بی‌سیم هم مجهز می‌شود.

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سامان

    اینکه گوشی های موبایل انقدر گرون بشن باعث میشه یک خطر دائمی سرقت گوشی و در نتیجه اطلاعات داخلش وجود داشته باشه. در واقع از یکسری لحاظ ها تلاش بر آسودگی خیال انسان نسبت به سپردن بخشی از کارها به هوش مصنوعی موبالیه، اما غافل از اینکه این موبایل داره به دغدغه و یک جور نگرانی تبدیل میشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه