پک‌من ۲۵۶ برای کنسول‌ها عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت بازی‌سازی باندای نامکو بازی پک‌من ۲۵۶ را برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر ارایه می‌کند. این بازی کمتر از یک ماه دیگر، از اولین روز تابستان امسال در فروشگاه آنلاین Steam با قیمت ۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی بازی موبایل: پک‌من ۲۵۶

پک‌من ۲۵۶ در کنسول و کامپیوتر،‌ قابلیت‌های جدیدی را نسبت به بازی موبایلی ارایه داده است. از جمله این‌که امکان به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را فراهم کرده. همچنین پک‌من ۲۵۶ را همزمان چهار نفر می‌توانند با یک کنسول بازی کنند. این چهار بازی‌کننده باید با هم همکاری کنند و همه‌ی نقطه‌های طول مسیر را بخورند.

همچنین آیتم‌هایی در این بازی تعریف شده‌اند که روح‌های بازی را ضعیف می‌کنند و با خوردن‌شان، این‌بار پک‌من می‌تواند روح‌ها را بخورد. اگر بخواهید پک‌من ۲۵۶ را چندنفره بازی کنید، باید همه‌ی این آیتم‌ها را هم بخورید.

Pac-Man-256_2016_05-23-16_002

برای بازی پک‌من ۲۵۶ باید در یک هزارتو حرکت کنید و نقطه‌های طول مسیر را بخورید. مکانیک‌ها و سیستم‌های اصلی بازی هیچ تفاوتی با پک‌من کلاسیک ندارند؛ به جز اینکه بازی مرحله‌ای نیست و  در آن پیش می‌روید و امتیاز می‌گیرید. روح‌ها (یا دشمن‌ها) مثل سابق در چهار رنگ مختلف هستند که هریک از این رنگ‌ها درواقع نحوه‌ی حمله‌ی آن‌ها را تعیین می‌کند.

پک‌من ۲۵۶ را همزمان چهار نفر می‌توانند با یک کنسول بازی کنند.

برای اینکه بازی یکنواخت نشود، به ساختار اصلی پک‌من قدرت‌ها و آیتم‌هایی هم اضافه شده است. این آیتم‌ها را هم با خوردن هر چه بیشتر نقطه‌‌های سفید آزاد می‌کنید. آیتم‌ها شامل اسلحه‌هایی مثل لیزر یا قدرت‌هایی مثل بمب می‌شوند. بازی حتی آیتمی دارد که در آن پک‌من به یک غول عظیم تبدیل می‌شود و همه چیز را می‌خورد.

بنجامین پرینوم، مسئول پروژه‌ی این بازی در باندای نامکو در این‌باره گفته است: ما می‌خواستیم همه از پک‌من ۲۵۶ لذت ببرند. پس خیلی منطقی است که آن را برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر هم عرضه کنیم. قابلیت بازی چندنفره که مخصوص نسخه‌ی کامپیوتر و کنسول ارایه شده، این بازی را جذاب‌تر هم می‌کند. پس برای نهایت لذت و سرگرمی در یک بازی همزمان چهارنفره آماده شوید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تریلر و اولین اسکرین‌شات‌های مربوط به نسخه‌ی کنسول و کامپیوتر پک‌من ۲۵۶ را ببینید.

منبع: Gematsu

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه