هایلایت؛ پیروزی دانمارک با درخشش اشمایکل پسر

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم دانمارک

تیم دانمارک در شب درخشش دروازه بان خودش موفق به شکست پرو شد. در سومین بازی از روز سوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸، تیم دانمارک از ساعت ۲۰:۳۰ در دومین بازی گروه سوم به مصاف پرو رفت و در نهایت با درخشش دروازه بان خودش موفق به شکست نماینده آمریکای جنوبی شد تا نوار شکست ناپذیری اش به شانزده بازی پیاپی برسد.

تیم پرو بازی را خوب شروع کرد و موقعیت های متعددی هم توانست خلق کند اما بی دقتی مهاجمان این تیم و همچنین درخشش کسپر اشمایکل مانع از گلزنی پرو شد. حملات پرو سرانجام در دقیقه ۴۴ نتیجه داد و این تیم پس از سرنگونی کریستین کوئوا در داخل محوطه جریمه و استفاده داور از کمک داور ویدیویی صاحب ضربه پنالتی شد. کوئوا خودش پشت این ضربه ایستاد اما با بی دقتی ضربه اش را به بالای دروازه فرستاد تا نیمه نخست بدون گل تمام شود.

پرو نیمه دوم را هم بهتر از حریف اروپایی خودش شروع کرد اما دانمارک روی پاس زیبای کریستین اریکسن و ضربه دقیق یوسف پولسن در دقیقه ۵۹ به گل رسید. پرو پس از این گل سراپا حمله شد و در چند صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما اشمایکل که شب درخشانی را سپری کرد هر بار با عکس العمل متفاوت موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد. حملات پرو در نهایت به نتیجه نرسید تا وایکینگ ها در شبی عملکرد خوبی ارائه نکردند با خوش شانسی و با درخشش دروازه بان خودشان به ۳ امتیازی ارزشمند دست یابند.

دانمارک با نتیجه ۳ امتیازی شد تا به دلیل گل زده کمتر پس از فرانسه در رده دوم گروه سوم قرار بگیرد. تیم های استرالیا و دانمارک هم به ترتیب در رده های بعدی جای گرفتند. دانمارک روز پنج شنبه در دور دوم مرحله گروهی با استرالیا بازی خواهد کرد و سپس در دور سوم به مصاف فرانسه خواهد رفت.

خلاصه بازی دانمارک-پرو و فرانسه-استرالیا را از گروه C ببینید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه