اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، پشتی طبی زیفن بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، پشتی طبی زیفن بخرید

بسیاری از آدم‌ها آن‌قدری که باید خرج سلامتی خود نمی‌کنند و تصور می‌کنند تهیه وسیله‌ای که از آسیب‌های جسمی جلوگیری کند کار بیهوده‌ای است.  اما وسیله‌های بسیار متنوعی برای بهبود وضعیت بدن، به‌ویژه وضعیت استخوان‌ها و عضلات تولید شده‌اند که شاید اگر آن‌ها را مرتب استفاده کنید، بسیاری از مشکلات و درد‌ها دیگر به سراغتان نیاید. کارشناس‌های دیجی‌کالا از تجربه استفاده از پشتی طبی زیفن برای شما می‌گویند تا دوباره این جمله معروف یادآوری شود که پیشگیری بهتر از درمان است.

پردیس جلالی

برای همه‌ی ما آدم‌های مدرن پشت میز نشین، تجربه‌ی کمردرد و خستگی دیوونه‌کننده‌ی گردن، چیزیه که می‌‌تونه به‌راحتی سوژه‌ی گپ و گفت چند ساعته‌مون بشه. احتمالا شما هم مدام جا‌به‌جا می‌شین و کمرتونو پیچ و تاپ می‌دین یا ترجیح می‌دین گردن بلاتکلیف و دردناکتون جایی برای تکیه‌دادن داشته باشه. همه‌ی این‌ها، هم بازده کاری ما رو کم می‌کنه، شغلمون رو به عذاب الیم روزمره تبدیل می‌کنه و باعث می‌شه بقیه‌ی روزمون رو صرف آه و ناله کنیم، هم این که آسیب‌های جسمی جدی رو برای سال‌های سال موندگار می‌کنه. انتخاب یه پشتی طبی که هم با ستون فقراتمون سازگار باشه و مدل نشستنمون رو اصلاح کنه، و هم اوضاع کمر و گردنمون رو سر و سامون بده، احتمالا عاقلانه‌ترین کاره. پشتی طبی زیفن، از پس همه‌ی این‌ها بر اومده و موفق شده بخش بزرگی از موضوع ناله‌های دورهمی منو ازم بگیره!

مینا منافی‌راد

دو سال پیش که تو یه شرکت دیگه مشغول به کار بودم یه روز با همکارم این پشتی رو روی سایت دیجی‌کالا دیدیم. اون زمان پشتی زیفن تو پیشنهاد شگفت‌انگیز بود و تخفیف خیلی خوبی خورده بود. همکارم همون موقع خریدش، ولی من پیش خودم فکر کردم چرا این همه پول بدم فقط برای یه پشتی؟ و احساس کردم نیازی بهش ندارم. بعدتر که خرید همکارم به دستش رسید و یک بار پشت صندلیش نشستم فهمیدم که چه اشتباهی کردم و خیلی پشیمون شدم. باله‌های پشتی از دو طرف به شکل کمر در میومد و خیلی خوب ستون فقرات رو ساپورت می‌کرد و دیگه نیازی نبود هی خودت رو اینور و اونور کنی تا یه حالت راحت برای نشستن پیدا کنی. حالا بعد از مدت‌ها همین تازگی‌ها این پشتی رو خریدم. درسته که قیمت نسبتا زیادی داشت و از دو سال پیش گرون‌تر شده بود، ولی می‌دونم کاملا ارزشش رو داره و ذره‌ای از هزینه‌ای که بابت سلامتیم کردم پشیمون نیستم.

نیلوفر فلاح

به نظرم کارمند بودن یا هر شغل دیگه ای که تورو مجبور کنه ساعت ها پشت میز بشینی و در یک حالت روی صندلی جاش خوش کنی، جزو مشاغل سخت به‌شمار میاد. با این وجود باید از راه‌های میان‌بری استفاده کرد که خیلی به ارگونومیک بدن آسیب نرسه. کمردرد و خشک شدن اون یکی از عوارض قطعی و روشن پشت میز نشستنه که با استفاده از پشتی طبی می‌شه به کاهش این عارضه کمک کرد. ما به شما پشتی طبی زیفن رو پیشنهاد می‌کنیم. استفاده ار این پشتی در ستون فقرات شما هماهنگی ایجاد می‌کنه که این مورد باعث اصلاح الگوی نشستن می‌شه و شما بدون این که خودتون متوجه بشید ساعت‌ها به صورت صحیح ارگونومیکی روی صندلی می‌نشینید. در صورت قرار دادن این پشتی روی صندلی، فشار روی ستون فقرات بین ۵۰ الی ۶۰ درصد کاهش پیدا می‌کنه و می تونید دیگه نگران دردهای کمر نباشید. به هرحال همیشه باید حواسمون به سلامتی باشه، شاید عوارض پشت میز نشستن در ساعت های طولانی در مدت کم خودش رو نشون نده ولی قطعا در طولانی مدت روی مهره‌ها و ستون فقرات تاثیر می‌ذاره، این پشتی زیفن قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض داره و برای تمامی افراد با سایزهای متفاوت مناسبه؛ پس قطعا همراه و مکمل خوبی برای صندلی کار شماست.

فاطمه قره

من پارسال از این پشتی‌های طبی خریدم و هنوزم دارم ازش استفاده می‌کنم. اولش که دنبال پشتی طبی می‌گشتم، از قیافه این یکی خوشم اومد. شبیه شش انسان طراحی شده! چون هیچی ازش نمی دونستم همین پشتی رو خریدم ولی بعدش کاملا راضی بودم. البته ممکنه هفته اول زیاد باهاش راحت نباشین و فکر کنین که انتخاب اشتباهی داشتین ولی بعدش نظرتون عوض می‌شه. از نظر من این پشتی دو تا نکته مثبت داره. یکی این که با حالت نشستن شما هماهنگ می‌شه و دوم این که انقدری انعطاف‌پذیر و نرم نیست که بذاره شما به هر حالتی بشینید. اگر بخوام بیشتر توضیح بدم، به ستون‌ فقرات شما کمک می‌کنه که صاف قرار بگیره. در ضمن کاملا روی هر نوع صندلی‌ای فیت میشه و می‌تونین همیشه حتی تو ماشین ازش استفاده کنین.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه