اگه قراره این هفته فقط یک چیز بخرید، ست ابزار کودک کرفتزمن بخرید!

۲۳ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
جعبه ابزار

خب پیشنهاد خرید این هفته رو به بچه‌ها اختصاص دادیم. بچه‌های کوچکی که تازه راه افتادن و به همه وسایل خونه دست می‌زنن، می‌ریزن و خراب می‌کنن و خلاصه هر لحظه در حال کشف محیط و وسایل اطرافشون هستن؛ بچه‌هایی که لوازم خونه رو با چکش و انبر باز می‌کنن تا ببینند داخلش چیه و چطوری کار می‌کنه. این بچه‌ها معمولا عاشق جعبه ابزار پدرشون می‌شن. «ست ابزار کرفتزمن» مخصوص این بچه‌هاست. موقع کارهای فنی این جعبه ابزار رو جلوی اون‌ها بزارید و خودتون هم شروع به کار کنید، از این کار خیلی لذت می‌برن چون بچه‌ها عاشق تماشا و تقلید کار بزرگتر‌ها هستن. نظر کارشناسان بخش بازی و سرگرمی دیجی‌کالا رو در مورد این ست ابزار بخونید:

شیوا

دیدن این جعبه‌ی ابزار من رو یاد خاطرات بچگی خودم انداخت و شیطنت‌هایی که با وسایل مامانم انجام می‌دادم. همیشه لذت استفاده از وسایل ممنوعه خیلی هیجان انگیزتره! وقتی از وسایل مامانم استفاده می‌کردم، واقعاً حس می‌کردم من هم به‌اندازه‌ی او بزرگ شدم. این جعبه‌ی ابزار هم مصداق همین خاطره‌ی کودکی منو برای پسر بچه‌ها داره. پسرها دوست دارند که مثل پدرشون آچار به دست در خانه راه برن و وسایلی که خراب‌شده رو تعمیر کنند. این کار بهشون حس قدرت می‌ده و فکر می‌کنن چقدر مهارت پیدا کردن. ما پدر و مادرها می‌تونیم به‌جای ممنوع کردن وسایل خونه از نمونه‌های باکیفیت اسباب‌بازی این وسایل استفاده کنیم و به حال و هوای کودکی بچه‌ها هم احترام بزاریم. این مجموعه‌ی نه تکه یک اسباب‌بازی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیته که با توجه به همین هدف طراحی‌شده است. کیف ضامن‌دارش خیلی بامزه است و خوبه که میشه به‌ راحتی و بدون کلنجار رفتن درش رو باز و بسته کرد. ابزار داخلش هم شباهت زیادی به نمونه‌های اصلی دارن و بچه‌ها واقعاً احساس می‌کنن می‌تونن باهاشون وسایل خراب خونه رو تعمیر کنن. خلاصه اگر شما هم مثل من یک بچه‌ی مهندس و عاشق تعمیرکاری در خونه‌ دارید این مجموعه می‌تونه براش خیلی جالب باشه.

میثم

دست به آچار شو! این جمله عجیب‌ترین حرفی است که کودکتون انتظار شنیدنش رو داشته باشه. اما با وجود این ست ابزار کودک، او هم یاد می‌گیرد چطوری دست به آچار بشه. کودکان در دنیای خود علاقه‌ی زیادی به بازی کردن در نقش شغل‌های مختلف دارن. یکی از این نقش‌ها شغل یک تکنسین یا یک آدم فنی است. ست ابزار کودک از پرطرفدارترین اسباب‌بازی‌ها به‌خصوص برای پسربچه‌ها محسوب می‌شه. رنگ‌های زرد و نارنجی هم این ابزارها رو به نمونه‌ی واقعی نزدیک‌تر کرده. به دلیل این شباهت مطمئن باشید دیدن ست ابزار هر کودکی رو حسابی سرذوق میاره. با وجود این ابزارهای اسباب‌بازی کودکان می‌تونن نقش یک مکانیک یا حتی یک نجار رو بازی کند و در دنیای خود غرق بازی بشن. علاوه بر سرگرمی با این نوع اسباب‌بازی‌ها هماهنگی چشم و عضلات کودک تقویت میشه!

خشایار

این جعبه ابزار با اینکه خیلی مفصل و بزرگ نیست خیلی باحاله. من شخصا اکثر این اسباب‌بازی‌هایی که مدل شبیه‌سازی شده وسایل بزرگتراست رو دوست دارم. همشون یک مدل خلاصه و بامزه‌ای دارن. از اینکه یک اره یا یک چکش انقدر ساده شده که به این شکل درومده خیلی خوشم میاد و فکر می‌کنم بچه‌ها هم به همچین چیزهای ساده‌ای احتیاج دارند تا یک سری ابزار واقعی پیچیده. وقتی این جعبه ابزار رو برای پسر دوستم که ۵ سالشه خریدم خیلی خوشحال شد و سریع رفت و سعی می‌کرد خونه عروسکی خواهرش که شکسته بود رو باهاش تعمیر کنه! اما بیشتر از اون پدرش که دوستم بود خوشحال شد؛ از اینکه دیگه لازم نیست نگران بازی کردن پسرش با جعبه ابزار توی خونه باشه.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. پوریا

    تو سال هم اگه قرار بود تنها یک چیز میخریدم این نبود….

  2. پاشا

    جالب بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه