چطور آیفون ۷ و ۷ پلاس را ریست کنیم؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل در آیفون ۷ تغییرات خاصی در طراحی خارجی گوشی اعمال نکرد. حتما به یاد دارید که در ابتدا می‌شنیدیم این تغییرات تنها به جابه‌جایی خط آنتن و البته دوربین برآمده محدود است اما بعدها معلوم شد که یک تغییر دیگر هم شامل حال آیفون جدید شده و آن حذف دکمه‌ی فیزیکی Home است که حالا به جایش فناوری Force Touch را داریم.

در آیفون ۷ با چیزی بیش‌تر از یک دکمه‌ی خازنی روبه‌رو هستیم که با دریافت بازخورد لمسی، حس استفاده از دکمه‌ی فیزیکی شبیه‌سازی می‌شود.

این یعنی در آیفون ۷ با چیزی بیش‌تر از یک دکمه‌ی خازنی روبه‌رو هستیم که با لمس آن و دریافت بازخورد لمسی، حس استفاده از دکمه‌ی فیزیکی مدل‌های قبلی آیفون شبیه‌سازی می‌شود. با توجه به این‌که اختلال عملکرد همین دکمه‌ی فیزیکی یکی از رایج‌ترین مشکلات کاربران مدل‌های قبلی آیفون بود، این تغییر در آیفون ۷ اتفاق خوبی است. اما با این حال یک سوال به وجود می‌آید: چطور می‌شود این آیفون جدید را وقتی دکمه‌ی Home عمل نمی‌کند، ریست کنیم؟

اگر کاربر آیفون بوده باشید حتما می‌دانید که برای ریست کردن (در مدل‌های قبلی) باید دکمه‌ی Home را نگه دارید و همزمان دکمه روشن/خاموش را فشار دهید؛ تا زمانی که گوشی خاموش شده و لوگوی اپل ظاهر شود.

اما در آیفون ۷ این رویه کمی تفاوت دارد. برای ریست کردن آیفون ۷ و ۷ پلاس کافی‌ست دکمه‌ی روشن/خاموش در سمت راست گوشی را فشار داده و نگه دارید و همزمان دکمه‌ی کم کردن صدا را در سمت چپ گوشی نگه دارید. گوشی شما خاموش شده و سپس دوباره روشن می‌شود. در این لحظه لوگوی اپل را می‌بینید. به همین سادگی!

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه