کاربران Pixel 2 خودشان مشکل تبدیل جک ۳.۵ را حل کردند

۲۸ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Pixel 2

مشکلات گوشی‌های جدید گوگل تمامی ندارند. قضایای دو گوشی Pixel 2 و Pixel 2 XL آن‌قدر طولانی و پیچیده شده که اخیرا یک شرکت حقوقی از خریداران این گوشی‌ها درخواست کرده بود تا یک شکایت بلند و بالا از گوگل کنند. مدل بزرگتر پیکسل مشکلات صفحه‌ی نمایش متعددی دارد، مدل کوچکتر صداهای عجیب و غریب تولید می‌کند و برخی اوقات ریستارت می‌شود. دیروز حتی شنیدیم که کاربران Pixel 2 XL پس از آپدیت به اندروید ۸.۱ با کند شدن حسگر اثر انگشت گوشی ربرو شده بودند.

کاربران زیادی نتوانسته‌اند از تبدیل پورت USB Type-C به جک ۳.۵ میلی‌متری این گوشی استفاده کنند.

موضوع مهم این است که تعداد زیادی از این مشکلات، هنوز هم برطرف نشده‌اند. کاربران زیادی هستند که از زمان خرید Pixel 2 در مهر ماه سال جاری، نتوانسته‌اند از تبدیل پورت USB Type-C به جک ۳.۵ میلی‌متری این گوشی استفاده کنند. این مشکل هنوز هم برطرف نشده است.

کاربران Pixel 2 خودشان راه درست کردن این مشکل را پیدا کرده‌اند. یکی از صاحبان این گوشی‌ها، در فروم گوگل نحوه‌ی درست کردن مشکل تبدیل هدفون را کشف کرده است. مشکل از تبدیل ارایه شده نیست. پس از فعال کردن منوی Developer settings باید به بخش Networking بروید و گزینه‌ی Audio Source را در USB Configuration انتخاب کنید. همه‌ی تبدیل‌های USB Type-C به جک ۳.۵ میلی‌متری از این پس کار می‌کنند.

با تمام این مشکلات، گوگل هنوز هم حاضر نشده قیمت گوشی خود را پایین بیاورد.

منبع: Phone Arena

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه