کالاهای دیجیتال هیجان‌انگیز جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا

۵ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه
شگفت انگیز با دمای بالا

در جشنواره‌ی تابستانی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» دیجی‌کالا قرار است طی ۳ روز از ۵ تا ۷ مرداد هزاران کالا با تخفیف ویژه عرضه شوند. این بهترین فرصت برای خرید کالاهایی است که پیش‌تر تصمیم به خرید آن‌ها گرفته بوده‌اید. در این راهنمای خرید قصد داریم ۱۰ کالای دیجیتال هیجان‌انگیز این جشنواره را معرفی کنیم که احتمالا خیلی‌ها منتظرشان خواهند بود.

هزاران کالا با تخفیف شگفت‌انگیز در انتظار شماست!

در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» می‌توانید هزاران محصول از دسته‌بندی‌های مختلف  را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از دیجی‌کالا بخرید؛ محصولات سوپرمارکتی تا ۳۵٪ تخفیف، محصولات آرایشی و بهداشتی تا ۳۰٪ تخفیف، تجهیزات خانه و آشپرخانه تا ۴۵٪ تخفیف، وسایل سرگرمی و سفر تا ۴۵٪ تخفیف، پوشاک و اکسسوری تا ۵۰٪ تخفیف و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی تا ۴۵٪ تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که در این مطلب معرفی می‌کنیم برخی از کالاهای پرطرفدار دیجی‌کالا هستند. برخی از این کالاها در طول جشنواره با تخفیف عرضه می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید تا پایان روز ۷ مرداد برای محصولاتی که جزو تخفیف‌های ویژه‌ی جشنواره نیستند هم از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این پیشنهادها را نپسندید، می‌توانید در روزهای جشنواره به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و از میان هزاران کالای شگفت‌انگیز، کالای مورد علاقه‌ی خود را بیابید. حتما محصولی پیدا خواهید کرد که شما را هیجان‌زده کند.

ورود به سایت دیجی‌کالا

گوشی خوش‌قیمت و کارامد

اگر بخواهیم به شکل عمومی یک گوشی را برای عموم کاربران پیشنهاد کنیم، سامسونگ گلکسی A50 یکی از اولین گزینه‌های جدید است که به ذهن می‌رسد. این گوشی ویژگی‌هایی دارد که بیشتر کاربران در یک تلفن هوشمند جستجو می‌کنند، مواردی مثل رابط کاربری روان و زیبا، دوربین خوب و کیفیت ساخت قابل قبول. علاوه بر این قابلیتی مثل صفحه نمایش سوپر امولد در این محصول وجود دارد که در دنیای گوشی‌های میان‌رده یک ویژگی نادر و جذاب محسوب می‌شود. مجموعه امکانات گلکسی A50 با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تکمیل می‌شود و به شما امکان می‌دهد با هر شارژ کامل، حداقل یک روز از تلفن هوشمند خود استفاده کنید. گلکسی A50 در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و در سه رنگ آبی، مشکی و سفید قابل خرید است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

مچ‌بندی برای سلامتی

مچ بند هوشمند شیائومی mi band 4

دستبند سلامتی Mi band 4 یکی از گجت‌های بسیار پرفروش و جدید بازار است که خوشبختانه در جشنواره‌ی تابستانی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» با تخفیف عرضه می‌شود. Mi band 4 لحظه به لحظه و بصورت ۲۴ ساعته و با دقت بسیار بالا با استفاده از ۶ حسگر تمامی فعالیت‌های شما را ثبت می‌کند. مواردی مثل میزان تحرک، تعداد گام‌های طی شده، مسافت و فعالیت‌های مختلف ورزشی مانند شنا، دو، دوچرخه سواری و حتی خواب. این محصول تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی شما مانند میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب و عدم تحرک را ثبت و به شما اعلام می دارد. با وصل نمودن این مچبند به گوشی موبایل خود و از طریق برنامه Mi Fit قادر هستید به تمامی قابلیت های متعدد این مچ‌بند دسترسی پیدا کنید و نمودار هایی را جهت بهبود فعالیت های خود مانند خواب را ببینید. اندازه‌گیری بسیار دقیق ضربان قلب شما یکی از شاخص ترین امکانات این مچ‌بند به حساب می‌رود و دستگاه در صورت تشخیص هرگونه اختلال در کار سیستم ضربان قلب به شما هشدار خواهد داد. مچ بند Mi band 4 مانند سایر مچ بند ها از قابلیت نمایش اعلانات برنامه های مختلف ، نمایش پیام ها ، رد تماس و تنظیم یادآور و.. بهره میرد و علاوه بر آن ها این مچبند قابلیت کنترل موسیقی را داراست. اگر قصد خرید یک دسبتند سلامتی را دارید، فرصت را برای خرید یکی از محصولات جدید، به‌روز و پرطرفدار بازار از دست ندهید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

کنسول پرطرفدار

پلی استیشن 4

پلی استیشن ۴ در تمام سال‌های گذشته پرطرفدارترین کنسول بازی بوده است و امسال هم چیزی غیر از این نیست. هروقت صحبت از حراج می‌شود، پلی استیشن ۴ یکی از اولین محصولاتی است که کاربران دوست دارند با تخفیف خریداری کنند. اگر شما هم یکی از این کاربران علاقه‌مند هستید، خبر خوب اینکه امسال هم می‌توانید کنسول دوست داشتنی سونی را در جشنواره تابستانی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» با تخفیف خریداری کنید، البته اگر کمی خوش شانس باشید، چون تعداد کنسول‌ها محدود است و تعداد بی‌شماری کاربر مشتاق منتظر خریدش هستند. اگر قصد خرید پلی استشن ۴ را داشته باشید، ما به شما از بین نسخه‌های موجود این مدل را توصیه می‌کنیم که در کنار خود کنسول، یک کیت ۱۵تایی لوازم جانبی کاربردی هم دارد، از جمله پایه برای قراردادن کنسول، پایه برای شارژ دسته، هدفون توی گوشی، روکش آنالوگ دسته، کیف پارچه‌ای کوچک برای قرار دادن خورده ریزها و…

فقط توجه کنید که این مدل ۵۰۰ گیگابایتی است و به طور متوسط هر بازی پلی استیشن ۴ برای نصب به حدود ۳۰ تا ۵۰ گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارد. اگر می‌خواهید تعداد زیادی بازی را به شکل همزمان روی حافظه نصب داشته باشید خرید مدل ۱ ترابایتی پلی استیشن ۴ را به شما توصیه می‌کنیم.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

کالایی یافت نشد

دوربینی برای تمام فصول

دوربین چاپ سریع

به جرات می‌توان گفت محبوب‌ترین دوربین چاپ سریع دنیا همین دوربین دوست‌داشتنی Instax Mini 9 فوجی‌فیلم است. این دوربین پرفروش‌ترین دوربین در میان تمام دوربین‌های دیجی‌کالا نیز به شمار می‌رود. ظاهر جذاب و قیمت مناسب Mini 9 می‌تواند هر کسی را وسوسه کند که یکی از آن را تهیه کند. با این دوربین حسابی سرگرم خواهید شد و می‌توانید به کمک آن خاطرات به یادماندنی از لحظات دوست‌داشتنی‌تان ثبت کنید. با استقبالی که از این دوربین شد فوجی‌فیلم تصمیم گرفت مدل جدیدتری از این دوربین تولید نکند و همچنان پس از ۵،۶ سال به تولید این مدل ادامه دهد. در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا می‌توانید این دوربین را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

لپ‌تاپ روزمره

بدون شک «لنوو» ازجمله شرکت‌هایی است که در طراحی و ساخت لپ‌تاپ‌های میان‌رده و اقتصادی تبحر خاصی دارد و تاکنون مدل‌های بسیاری در این رده تولید کرده است. این دسته از لپ‌تاپ‌های لنوو برای استفاده روزمره عالی هستند. سخت افزارهای به کار رفته در این لپ‌تاپ‌ها تعادل میان قیمت و کارایی را به خوبی حفظ می‌کنند. لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E در مقایسه با قیمت عملکرد بسیار خوبی دارد و برای استفاده روزمره یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. اگر بازی‌های ویدیویی، طراحی گرافیکی یا پردازش‌های سنگین با لپ‌تاپ انجام نمی‌دهید، این مدل را در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا از دست ندهید. این لپ‌تاپ از حداقل‌های سخت افزاری برخوردار است و با حداقل قیمت امکان انجام امور روزمره مثل مرور وب، پخش ویدیو و ویرایش فایل‌های آفیس را برای شما ممکن می‌کند.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

بهترین هارد اکسترنال

نیاز به هارد اکسترنال تقریبا همیشه وجود دارد و این کالا یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها در هر حراج به حساب می‌آید. هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار است و خوشبختانه امسال در جشنواره «شگفت‌انگیز با دمای بالا» با تخفیف به فروش می‌رسد. دلایل زیادی وجود دارند که این هارد اکسترنال را به یکی از پرفروش ترین گزینه‌های بازار تبدیل کرده‌اند، از جمله مقاومت در برابر آب، غبار و ضربه بر اساس استاندارد نظامی، سنسور G Shock برای محافظت از اطلاعات کاربران، درگاه USB 3.1 برای حداکثر سرعت انتقال و قیمت مناسب نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر به یک محصول همه چیز تمام برای محافظت از اطلاعات ارزشمند خود نیاز دارید، انتخاب این مدل سرمایه‌گذاری معقولی به حساب می‌آید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

رها از بند سیم

در یکی دو سال اخیر شاهد پیشرفت شگرف هدفون‌های بی‌سیم بودیم و حالا می‌توان گفت این فناوری به بلوغ مناسبی رسیده است. اگر مدتی از یک هدفون بی‌سیم استفاده کنید تازه متوجه می‌شوید هدفون‌های معمول چقدر دست و پا گیر هستند و آزادی عمل لذت‌بخشی به شما دست می‌دهد. برخی از هدفون‌های بی‌سیم روی گوش قرار می‌گیرند و قیمت بسیار بالایی دارند. مدل‌هایی که داخل گوش قرار می‌گیرند قیمت مناسب‌تری دارند و راحت‌تر هستند. در برخی مدل‌ها یک سیم دو گوشی هدفون را به یکدیگر متصل می‌کند و در مدل‌های دیگر هیچ اتصالی بین دو گوشی وجود ندارد. به نظر ما برای بیشتر کاربران گزینه‌ی اول مناسب‌تر است چون احتمال گم شدن هدفون را کمتر می‌کند، خصوصا اگر فعالیت فیزیکی بیشتری دارید یا از هدفون برای فعالیت‌های ورزشی مثل دویدن یا تمرینات ورزشی استفاده می‌کنید. ما از بین مدل‌های موجود سنهایزر M2 IEBT SW Momentum را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار به حساب می‌آید ویژگی‌های مورد نیاز کاربران را در خود دارد. تولید یک شرکت بسیار معتبر است، با هزینه معقول کیفیت بالایی دارد و یک اتصال بین دوگوشی هدفون، آن‌ها را در برابر گم شدن محافظت می‌کند.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

یک کتابخانه در جیب شما

خواندن کتاب روی کاغذ حس و حال خودش را دارد، اما گرانی کاغذ روز به روز این تجربه را از دسترس دورتر می‌کند. کتابخوان دیجیتالی راه حلی است که به شما امکان می‌دهد یک کتابخانه را با هزینه‌ای به مراتب کمتر از کتاب کاغذی در جیب داشته باشید. تصور کنید در یک مسافرت طولانی هستید و تمام طول مسیر به کتاب‌های خود دسترسی دارید. صفحه نمایش کتابخوان دیجیتالی با جوهر واقعی کار می‌کند و بر خلاف گوشی یا تبلت به چشم کاربر فشار نمی‌آورد. علاوه بر این مصرف باتری ناچیز این نوع از صفحه نمایش یعنی با هر شارژ می‌توانید چندین هفته به استفاده از دستگاه ادامه دهید. در مجموع باید گفت با داشتن یک کتابخوان دیجیتالی همه چیز برای کتابخوانی آماده است و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

شکارچی آسمان شب

تماشای اجرام آسمان شب جزو فراموش نشدنی‌ترین لذت‌هاست. اما یک عامل محدود کننده تماشای اجرام آسمانی را با مشکل مواجه می‌کند. برای تماشای اجرام اعماق آسمان به ابزار اپتیکی نیاز دارید. قالبا حمل کردن تلسکوپ‌ها و ابزار اپتیکی رصدی دشوار است و همین دشواری خیلی‌ها را از تماشای اجرام آسمانی منصرف می‌کند. اما ابزاری مانند تلسکوپ برسر مدل Messier 130/650 mm هم وجود دارد که در مقایسه با تلسکوپ‌ها، بسیار سبک و قابل حمل‌تر هستند و می‌توانند تجربه جالبی از تماشای آسمان شب برای شما رقم بزنند. این تلسکوپ نسبت کانونی ۵ را برای رصدگرد به ارمغان می‌آورد دارای قطر آینه ۱۳۰ میلیمتر و فاصله کانونی ۶۵۰ میلیمتر است. با این ابزار می توان دهانه‌های برخوردی ماه را به راحتی رصد کرد و قمرهای سیاره مشتری را به راحتی دید.این تلسکوپ دارای دو عدد عدسی ۹ و ۲۵ میلیمتری است که بزرگنمایی ۷۲ برابر و ۲۶ برابر را تولید می کنند. جوینده این تلسکوپ از نوع نور قرمز است که فناوری نوینی در یافتن اجرام آسمانی است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

اسپیکر آسیب ناپذیر

یک اسپیکر قابل حمل همیشه و در هر موقعیتی می‌تواند لحظات شما را بهتر کند، چه در دورهمی با دوستان، چه موقع استراحت و حتی موقع گشت و گذار در طبیعت. البته اگر می‌خواهید در طبیعت موسیقی را با خود همراه کنید توصیه می‌کنیم انتخاب یک اسپیکر مقاوم در برابر ضربه و آب را مد نظر قرار دهید. اسپیکر آلتیمیت ایرز مدل WONDERBOOM یکی از مدل‌های جذاب بازار است که همه‌ی خصوصیات مورد نیاز کاربر را در خود دارد و در جشنواره تابستانی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. این محصول آنقدر مقاوم است که به این راحتی‌ها نمی‌توانید با ضربه یا خیس شدن خرابش کنید. صدای دستگاه هم به شکل ۳۶۰ درجه پخش می‌شود و تفاوتی نمی‌کند کجا باشید، از تمام جهات صدای خوبی به گوش شما می‌رسد.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه