کانسپت مایباخ ۶؛ خودرویی با قلب قدرتمند و طراحی متفاوت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فعلا کانسپت است اما از همین طرح مفهومی هم می‌توانیم متوجه ظاهر کاملا متفاوت این اتومبیل با نسل‌های قبلش بشویم. مایباخ ۶ کابریولت، اتومبیلی لوکس، گران‌قیمت و قدرتمند است که دیروز، مدل مفهومی جدید آن رونمایی شد.

سال گذشته، مدل مفهومی هیجان‌انگیزی از مایباخ رونمایی شد که یک اتومبیل کوپه‌ی الکتریکی بود. به نظر می‌رسد که این شرکت پیرو خودروسازهای بزرگ قصد دارد تا به دنیای خودروهای الکتریکی پا بگذارد و یکی از گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین اتومبیل‌های جهان را به زودی معرفی کند. این محصول جدید شرکت آلمانی Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet concept نام دارد. این اتومبیل به یک پیشرانه‌ی ۷۵۰ اسب‌بخاری مجهز شده که می‌تواند با یک بار شارژ، مسافت ۲۰۰ مایل (حدود ۳۲۲ کیلومتر) طی کند. گفته می‌شود این خودرو با سیستم شارژ سریع ۳۵۰ وات DC، می‌تواند ظرف ۵ دقیقه به میزان پیمایش مسافت ۶۰ مایل (۹۶ کیلومتر) شارژ شود.

از نکات مهم در مورد این خودرو، طراحی آن است. این خودرو ظاهری عجیب و متفاوت نسبت به هر خودرویی دارد. این زبان طراحی سنت‌شکن، حس یک اتومبیل کاملا قدرتمند، جسور، اسپرت و لوکس را به مخاطب منتقل می‌کند. از المان‌های طراحی قابل توجه در زبان طراحی کانسپت مایباخ، درب موتور آن است. این درب موتور بسیار کشیده است که بعضا به آن لقب کشتی و سفینه‌ی فضایی داده‌‌اند. از دیگر عناصر مهم طراحی این خودرو، جلوپنجره‌ی بزرگ و عریض مایباخ ۶ در نمای جلو و دماغه‌ی آن است. این المان طراحی به‌طور ناخودآگاه، حس یک اتومبیل توانمند و خشن را به بیننده می‌دهد. در نمای پشتی، چراغ‌های کشیده و صندوق با شیب ملایم دیده می‌شود.

با این حال باید تا قطعی شدن مشخصات، طرح نهایی، قیمت و زمان عرضه این اتومبیل کمی صبر کنیم. نظر شما درمورد این سبک طراحی متفاوت چیست؟

منبع: MotorAuthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی رضا خردمند

    ایول به دیجیکالا .
    و ایول به آقا خشایار گل؛ که واقعا ما رو آپدیت نگه می داره ….

    واقعا که شما در دیجیکالا مگ خیلی زحمت می کشین.
    دارین آگاهی رسانی خیلی خوبی می کنین …

  2. Avatar ///mahdispd

    فوق العاده بود اگه بخاهیم در مورد امکانات، تکنولوژی و ریز کاریاش حرف بزنیم ک باید یه مقاله دراز مانندی نوشته بشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه