کاهش درآمد HTC باز هم رکورد جدیدی ثبت کرد

۱۴ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
HTC

HTC گزارش مالی مربوط به عملکرد خود در ماه سپتامبر را منتشر کرده و همانطور که انتظار داشتیم، هیچ نشانه‌ای مبنی بر بهبود شرایط این شرکت تایوانی دیده نمی‌شود.

در ادامه روند نزولی درآمد این شرکت، در ماه سپتامبر، شرکت HTC فقط موفق به اخذ ۴۰.۶۴ میلیون دلار درآمد شده است. چنین عددی در مقایسه با درآمد ماه قبلی که ۴۵.۲۱ میلیون دلار بود، نشان‌دهنده‌ی ۹.۵۷ درصد کاهش درآمد است و در مقایسه با سال گذشته، شاهد کاهش ۸۰.۷۱ درصدی درآمد این شرکت هستیم. این یعنی، کاهش درآمد HTC باز هم رکورد جدیدی ثبت کرده و چنین کاهشی تا حالا سابقه نداشته است.

کاهش درآمد HTC‌ باز هم رکورد جدیدی ثبت کرده و چنین کاهشی تا حالا سابقه نداشته است.

با احتساب درآمد ماه سپتامبر، HTC فعلا در سال ۲۰۱۸ توانسته ۶۳۴.۱۸ میلیون دلار درآمد کسب کند که این عدد برای سال گذشته ۱.۵ میلیارد دلار بود و فعلا درآمد سال جاری این شرکت، حدود ۵۷ درصد کمتر از درآمد سال گذشته خود است. در اوایل تابستان سال جاری، مدیران HTC اعلام کردند که برای کاهش هزینه‌ها، حدود ۱۵۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کنند. در آن زمان گفته شد که این روند اخراج کارکنان، تا انتهای ماه سپتامبر نهایی می شود. این یعنی باید تاثیر مثبت چنین اقدامی را در عملکرد مالی ماه جاری ببینیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سورنا

    امیدوارم اچ تی سی به حالت قبل برگرده بخدا بهترین گوشی های ممکن و اچ تی سی داره کیفیت گوشی هاش از هر لحاظ خیلی بهتر از بقیه رقیباس منتهی اشتباهی که خواسته یا ناخواسته انجام داد این بود کهمثل بقیه تبلیغ نکرد مثل بقیه نمایندگی نزد و در واقع خودش خودشو حمایت نکرد با این حال اچ تی سی یکی از بهترین برند هایی که میشناسم و سر سختانه طرفدارشم هر اتفاقی هم که میخواد بیوفته مهم اینه بهترین و با کیفیت ترین گوشی های ممکن رو داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه