دستمزد مدیران سامسونگ کاهش پیدا کرد

۲۶ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

فروش نچندان شگفت‌انگیز گوشی‌های سامسونگ تاثیرات مختلفی را در روند فعالیت‌های این شرکت گذاشته است. سامسونگ مجبور شده برخی از فروشگاه‌های اصلی خودش را تعطیل کند و به تازگی مشخص شده که دستمزد برخی از مدیران‌اش هم کاهش پیدا کرده است.

سامسونگ دستمزد سه مدیر ارشد خودش را کاهش داد.

براساس اطلاعاتی که از سوی سایت Korea Herald منتشر شده، این شرکت دستمزد برخی از مدیران ارشد خودش را کاهش داده است. سامسونگ پس از اعلام این خبر، نام مدیرهایی که دستمزد آن‌ها با کاهش مواجه شده را هم منتشر کرده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کاون اوه-هیون (Kwon Oh-hyun) قبلا ۶.۲۵ میلیارد وون دستمزد می‌گرفته که اکنون ۳.۸۲ میلیارد وون (۳.۲۵ میلیون دلار) دریافت می‌کند.
یوو بوو-کوئن (Yoo Boo-Keun) قبلا ۳.۶۱ میلیارد وون دستمزد داشت که به ۲.۳۴ میلیارد وون کاهش پیدا کرده است.
شین جانگ (Shin Jong-Kyun) در سال ۲۰۱۴ دستمزد ۱۲.۳ میلیارد وون داشته که در حال حاضر به ۲.۲۸ میلیارد وون کاهش یافته است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

درحالی که درآمد این افراد کاهش پیدا کرده، اما همچنان دستمزد زیادی دریافت می‌کنند. همچنین پاداش‌های دریافتی و مزایای مختلفی که به آن‌ها داده می‌شود، این کاهش دستمزد را جبران خواهند کرد.
کاهش درآمد سامسونگ در چند سال گذشته محسوس بوده و با عرضه‌ی گوشی گلکسی S6 توانست کمی شرایط خودش را بهبود ببخشد. به هرحال سامسونگ از جمله شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی موبایل در دنیا به حساب می‌آید و می‌خواهد جایگاه خودش در این حوزه را بهبود ببخشد.
باید ببینیم که در آینده چه اتفاقات دیگری برای سامسونگ رخ می‌دهند و این شرکت با عرضه‌ی گوشی گلکسی S7 می‌تواند به شرایط مناسب بازگردد یا خیر.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Korea Herald

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد سپاهان

    خبر خوبی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه