کاهش ۲۶ درصدی درآمد HTC در ماه گذشته نسبت به سال قبل

۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC گزارش ماهانه درآمد خود را که به ماه اکتبر (از ۹ مهر تا ۹ آبان) مربوط است منتشر کرده است. درآمد ماهانه HTC در این بازه زمانی ۲۰۰ میلیون دلار بوده است. رقمی که کاهش ۶.۸ درصدی را نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد. درآمد این ماه HTC نسبت به ماه مشابه در سال گذشته هم حدود ۲۵.۸ درصد کاهش یافته است.

مشکلات مالی شرکت HTC و کاهش فروش محصولات این تولیدکننده چندان اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای نیست. این شرکت در سال‌های گذشته به تدریج بخش‌هایی از سهم بازار خود بویژه در حوزه گوشی‌های هوشمند را از دست داده است

مجموع فروش HTC از شروع سال ۲۰۱۷ تا پایان ماه اکتبر هم نسبت به مجموع فروش این شرکت از آغاز سال ۲۰۱۶ تا ماه اکتبر آن سال کاهش ۱۸.۲ درصدی را نشان می‌دهد. البته شرکت HTC توقع دارد با رسیدن به تعطیلات پایان سال و همچنین آغاز روزهای فروش ویژه بتواند با دو گوشی HTC U11 پلاس و HTC U11 Life به فروش قابل‌توجهی برسد و این آمار و ارقام مربوط به فروش را افزایش دهد.

مشکلات مالی شرکت HTC و کاهش فروش محصولات این تولیدکننده چندان اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای نیست. این شرکت در سال‌های گذشته به تدریج بخش‌هایی از سهم بازار خود بویژه در حوزه گوشی‌های هوشمند را از دست داده است. همین موضوع باعث شد HTC به سمت تولید هدست‌های واقعیت مجازی برود اما ظاهرا کسب و کار واقعیت مجازی هم نتوانسته شرایط این تولیدکننده را به طرز معنی‌داری تغییر دهد.

منبع: GSMArena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه