پرفروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو در هفته‌ای که گذشت

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
کتاب تختت را مرتب کن

کتاب‌های پرفروش علاوه بر جذابیت محتوایی، معمولا ویژگی‌های مشترکی دارند که به خاطر آن‌ها با اقبال عمومی مواجه می‌شوند. کتاب‌های پرفروش اغلب به موضوعاتی پرداخته‌اند که در سطح جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، نثر روانی دارند و خواندن آن‌ها برای طیف وسیعی از مخاطبان آسان است و قیمت مناسبی هم دارند. بسیاری از مواقع فهرست کتاب‌های پرفروش یکی از چیزهایی است که آدم‌ها می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند و کتابی که می‌خواهند بخوانند را انتخاب کنند. با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر پر فروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو در هفته‌ای که گذشت.

قدرت من هستم

دو کلمه‌ای که می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند. «من هستم»‌ هایی که از زبان شما بیرون می‌آید، موفقیت و یا شکست را برای شما به ارمغان می‌آورند. هر روز قدرت «من هستم» در کار است. آنچه‌ که بعد از این دو واژه‌ی ساده می‌آید، مشخص می‌کند که شما چه طور زندگی خواهید کرد و هر آن چیزی که بعد از «من هستم» قرار می‌دهید، در واقع دارید دعوت‌نامه‌ای برایش می‌نویسید.

خداوند می‌گوید «تو شاهکار من هستی»، به جای این‌که دائم از خودتان بد بگوئید، جرات داشته باشید و صبح که از خواب بیدار می‌شوید بگویید، من یک شاهکار هستم، خداوند از روح خود در من دمیده است، به یاد داشته باشید آن‌چه بعد از من هستم بگویید، می‌آید و دنبال شما می‌گردد، اگر چیز‌های درست را به زندگی خود دعوت کنید، خالق جهان نفس خود را به سوی شما می‌دمد، حالا ایمان داشته و اعلام کنید که بر هر مشکلی چیره خواهید شد، بر هر دشمنی پیروز خواهید شد، و به همان چیزی تبدیل خواهید شد که خداوند شما را خلق کرده است تا بدان تبدیل شوید.

دانلود کتاب از فیدیبو

تختت را مرتب کن

در ۱۷ می سال ۲۰۱۴ از دریاسالار «ویلیام مک‌ریون» خواسته شد تا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس سخنرانی کند. او تصمیم گرفت در این سخنرانی ۱۰ درسی را که در طول سی و چهار سال فعالیتش به عنوان عضو نیروی دریایی آموخته بود برای دانشجویان بیان کند. این ۱۰ اصل پس از این سخنرانی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شد و ویدیوی سخنرانی معروفش نیز بیش از ۱۰ میلیون مرتبه در اینترنت دیده شد.

مک‌ریون با الهام از شعار دانشگاه تگزاس «آنچه در اینجا شروع می‌شود، جهان را تغییر می‌دهد» ۱۰ اصل ساده‌ای را بیان کرد که می‌تواند زندگی هر کس و شاید دنیا را تغییر دهد. این ۱۰ اصل که در ۱۰ فصل جداگانه نوشته شده است، بر اساس اصول رفتاری و تربینی یگان ویژه نیروی دریایی تنظیم شده و هر کدام از آنها ویژگی‌ای است که می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را دگرگون کند. اگر توان مقابله با مشکلات زندگی را ندارید، اگر تصور می‌کنید این همه سختی و مشقت حق شما نبوده، اگر حس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید، و اگر دوست دارید پیشرفت را تجربه کنید، این کتاب کوتاه و الهام‌بخش را از دست ندهید.

دانلود کتاب از فیدیبو

مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب پرفروش نیویورک تایمز «مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن» کتاب تمرینی است برای شما. یادتان می‌آید چند سال پیش، تیم پاتریوت انگلیس به خاطر تقلب چگونه متهم شد؟ گروه ناظر متوجه شدند این تیم به طور مخفیانه، نوارهای ویدیویی تمرین تیم رقیب را به دست آورده و با دیدن آن، به تمامی نقط ضعف و قوت تیم رقیب پی برده بودند. البته این روش کثیفی برای رسیدن به پیروزی بود، اما این تیم توانست تمامی بازی‌ها را ببرد. این دقیقا همان مطلبی است که در کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن به دنبال آن هستیم.

اگر در آغاز یک رابطه هستید، این کتاب مناسب حال شماست. اگر ازدواج کرده‌اید و می‌خواهید کنترل اوضاع را دوباره به دست آورید و پایه‌های زندگی‌تان را مستحکم کنید، این کتاب مناسب حال شماست. اگر فریب خورده‌اید و به دنبال راهی برای یافتن اصول و قوانین هستید، این کتاب مناسب حال شماست.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه