«زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟»

۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
«زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟»

چند سال پیش به همراه بهترین دوستم، ادیسون در کافه‌ای در جرج تاون نشسته بودیم و صبحانه می‌خوردیم. او صبح زود من را از رختخواب بیرون کشیده بود تا با من درد دل کند.

«هیچ وقت به وعده‌ای که می‌دهد عمل نمی‌کند، می‌گوید زنگ می‌زنم، اما تماس نمی‌گیرد. جوری رفتار می‌کند که انگار یک دقیقه من را دوست دارد… از دست مردها و بازی‌هایشان خسته شده‌ام.»

زمانی که ادیسون می‌خواست برای بار دهم به گاویان ناسزا بگوید با خودم گفتم شاید این موضوع که همه مردانی که سر راه او قرار می‌گیرند، آدم‌های احمقی از آب درمیایند، اتفاقی نیست! شاید یک دلیل برای این موضوع وجود دارد. من و آدیسون ساعت‌ها به کالبدشکافی رفتارهایمان پرداختیم و تقریبا در تمام موارد مردهایی که فکر می‌کردیم مناسب نیستند خیلی هم بد نبودند. اهمیتی نداشت که آدیسون دختری زیبا و باهوش است. طرز رفتار او کاملا مردها را عقب می‌راند!

ما باید به همه خطاهای دیوانه‌واری که در طی سال‌ها از ما سرزده بود می‌خندیدیم.

کتاب «زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟» مثل بقیه کتاب‌های نیست.  از توصیه تکراری و قواعد مادربزرگ‌ها در این کتاب خبری نیست. این کتاب فقط قاعده‌ی بازی را نشانتان می‌دهد. در این بین یادگیری تکنیک‌های کوچک و بزرگ رابطه، احتمالا پاسخ سوال هایتان در مورد روابط قبلی‌تان را هم می‌گیرید.

برای دانلود رایگان کتاب «زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟» از فیدیبو تنها تا ساعت ۱۰ صبح فردا فرصت دارید

ورود به سایت فیدیبو

این کتاب از آغاز رابطه نقشه راه درست را برایتان ترسیم می‌کند. آنچه در این کتاب می‌آموزید:

  • برنده شدن در نبرد بر ضد احساسات خود؛
  • استراتژی‌هایی که برای رسیدن به هر چیزی در زندگی نیز دارید؛
  • این‌که چطور خود را بشناسید و خودتان باشید؛
  • رازها و نکات جالبی برای اینکه مرد زندگی‌تان را پیدا کنید؛
  • راه‌هایی برای اینکه چطور اولین نشانه‌های علاقه‌مندی را پیدا کنیم، و او را مجذوب خود کنیم؛
  • چطور مرد زندگی خود را علاقه‌مند نگه‌دارید و کنترل رابطه را در دست بگیرید؛
  • کنار آمدن را بیاموزید و اینکه از چه چیزهایی ساده رد نشوید؛
  • و یک رابطه موفق چه رابطه‌ای است.

کل کتاب مانند یک داستان، روایتی از روابط موفق و ناموفق را شرح می‌دهد. پیشنهاد می‌کنم نظرات خریداران کتاب را هم در فیدیبو بخوانید. این کتاب واقعا بر روابط شما تاثیر مثبت می‌گذارد!

 

هرروز یک کتاب رایگان بگیرید

این یک برنامه ویژه کتاب‌خوانی با عنوان «بیشتر بخوانیم» است که دیجی‌کالا در راستای مسئولیت اجتماعی برای بالا بردن سرانه مطالعه آغاز کرده است. در این طرح هیجان‌انگیز که از ۱۵ مرداد تا ۳۱ مرداد برگزار می‌شود، هرروز یک کتاب محبوب و پرفروش فیدیبو رایگان می‌شود. فراموش نکنید برای دانلود رایگان کتاب فقط ۲۴ ساعت وقت دارید!

در این مدت هر هفته دو کتاب و پنج میکروبوک (کتابچه) معرفی می‌شوند. امروز می‌توانید برای دانلود رایگان کتاب «زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟» به سایت و اپلیکیشن فیدیبو مراجعه کنید.

علاوه بر کتاب‌های رایگان روزانه، در مهمانی تابستانی کتاب اولین خرید شما از فیدیبو این هفته ۷۰ درصد تخفیف دارد. هر کتابی که می‌خواهید را به سبد خریدتان در فروشگاه کتاب الکترونیک فیدیبو اضافه کنید و از تخفیف ویژه استفاده کنید.

این کد تخفیف ویژه همراهان دیجی‌کالا است. کافیست بعد از ثبت نام و ورود به حساب کاربریتان در فیدیبو کد تخفیف digikala9 را ثبت کنید.

دانلود اپلیکیشن و نرم‌افزار فیدیبو

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود برای ویندوز

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه