فوت و فن‌های عشق ورزیدن را از اینجا بخوانید!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
کتاب فوت و فن عشق ورزیدن

موفقیت در روابط نیز شبیه موفقیت در بقیه چیزهاست. دانش کافی، توان شما را افزایش می‌دهد. هر چه بیشتر از پیچ وخم‌های روابط اطلاع داشته باشید، بهتر از پس اداره کردن آن‌ها برمی‌آیید.

به خاطر داشته‌ باشید که برای موفقیت یا عدم موفقیت یک رابطه، همیشه علتی وجود دارد. اگر متوجه نباشید که چه مسائلی باعث به هم خوردن روابط قبلی شما شده است، آن مسائل مجددا برایتان تکرار خواهند شد. برای پیروزی در روابط آینده حتما باید درک درستی از مشکلات و مسائل پیشین خویش داشته باشید. بنابراین برای موفقیت عشقی، شما به دانش کافی نیاز دارید. راهکارهای ارائه شده در کتاب فوت و فن عشق ورزیدن دانش شما را افزایش خواهند داد.

کتاب فوت و فن عشق ورزیدن به ما می‌آموزد که هرگز نباید دلسرد شویم. عشق تنها نتیجه ملاقات‌های اتفاقی نیست تا وابسته به شانس ما باشد. باید بدانید که عشق یک عکس‌العمل انسانی کاملاً قابل پیش‌بینی و قابل کنترل است! عشق وقتی پدید می‌آید که نیازهای روانشناختی اصلی یک شخص تأمین گردند. البته گاهی اوقات ظاهرا به نظر می‌رسد که عشق به صورت تصادفی روی می‌دهد ولی حتی در چنین مواردی باید مطابق قواعد عشقی ذکر شده در کتاب رفتار کرد. کسی که آگاهانه و هوشمندانه قوانین عشق را در زندگی خود اجرا نماید، دچار یک زندگی بدون عشق نمی‌شود.

برای موفقیت در روابط عشقی کافی است از توانایی خود برای ایجاد تحول و تأثیرگذاری بر روحیات احساسی، برخوردها و رفتارهای دیگران مطلع شوید. این توانایی با بهره‌گیری از تکنیک‌های اثبات شده روانشناختی به دست می‌آید. البته ما راجع به سوءاستفاده از دیگران صحبت نمی‌کنیم بلکه تنها از تکنیک‌هایی خردمندانه بهره می‌جوییم.

کتاب فوت و فن عشق ورزیدن

کتاب فوت و فن عشق ورزیدن شامل دو فصل اصلی است و در آن راهکارهای بسیاری برای راهنمایی شما در جذاب‌ترین جست‌وجوی زندگیتان و موفقیت در فعالیت‌های زندگی ارائه شده است. فصل اول به شما کمک می‌کند تا دل شخص محبوبتان را به دست آورید. در فصل دوم یک گام جلوتر می‌رویم و به کسانی کمک می‌کنیم که عشق زندگی خود را به دست آورده‌اند ولی از بد روزگار او را از دست داده‌اند یا در آستانه از دست دادن او هستند. در این فصل دل شخصی را دوباره به دست می‌آورید.

وقت آن رسیده که فوت و فن پروراندن عشق را در دل محبوبتان بیاموزید. هدف چیست؟ ما می‌خواهیم اشتیاق و تمایل به زندگی مشترک را در فرد مقابل ایجاد کنیم. روش های ارائه شده در این کتاب، راهکارهایی هستند که شما را به هدفتان می رسانند.

برای فراگیری فوت و فن‌های عشق ورزیدن به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه