رازهای پولدار شدن؛ مثل یک ثروتمند فکر کنید

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
کتاب هایی درباره ثروتمند شدن

با خواندن تیتر این مطلب، شما به اینجا آمده‌اید تا رازهای ثروتمند شدن را بدانید و درباره راه‌کارهای میلیونر شدن مطالبی بیاموزید. شما به اینجا آمده‌اید زیرا انسان‌ها خواهان چیزهای بهتری در زندگی هستند. این خواسته‌ی همه‌ی مردم است. شما دنبال امنیت اقتصادی می‌گردید که تنها پول می‌تواند آن را تأمین کند. بعضی از شما می‌خواهید استعدادهای خود را به‌کار گیرید تا به ثروت برسید. بعضی از شما دنبال راه‌های آسان برای رسیدن به ثروت هستید و امیدوارید بی‌آنکه متقابلاً چیزی بدهید، ثروتی را به دست بیاورید. پس در این مطلب کتاب‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که راه‌های رسیدن به ثروت را به شما می‌آموزد و کلیدی را در دستتان قرار می‌دهد تا درها را به روی ثروت بگشاید.

پدر ثروتمند، پدر فقیر

کتاب هایی درباره ثروت اندوزی

یکی از دلایلی که باعث می‌شود ثروتمندان هر روز ثروتمند و اقشار متوسط و فقرا با فقر دست و پنجه نرم کنند این‌ است که موضوع پول و چگونگی سرمایه گذاری و نیز استفاده از آن،تنها در خانه آموزش داده می‌شود.در واقع بیشتر ما تنها از طریق والدینمان با پول آشنا می‌شویم .در این صورت والدین فقیر چه چیزی می‌توانند راجع به پول به فرزندانشان بیاموزند؟

کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» نوشته‌ی «رابرت کیوساکی» توسط « اعظم نایبی» به فارسی برگردانده شده است. این کتاب درباره‌ی روش‌های پولدار شدن افراد معمولی سخن می‌گوید که چگونه خودشان را ثروتمند کردند و به مقام بالایی رسیدند. رابرت کیوساکی می‌گوید: «مهم‌ترین علت مشکلات مالی مردم این است که سال‌های سال درس می‌خوانند اما درباره‌ی پول هیچ چیز نمی‌خوانند. نتیجه این است که فقط یاد می‌گیرند برای پول کار کنند. اما هرگز نمی‌فهمند چه کنند تا پول برایشان کار کند.» کتاب حاضر یکی از ۱۰ کتاب برتری است که در سال ۲۰۰۱ در سرتاسر جهان فروش میلیونی داشته و در روزنامه‌های مشهور دنیا همچون نیویورک تایمز نیز معرفی شده است. در توضیح پشت جلد آمده است: «پدر پولدار، پدر بی‌پول کتابی است که افسانه‌ی درآمد بیشتر، لازمه‌ی پولدار شدن است را از بین می‌برد؛ با تفکر خانه‌ی خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن به مقابله بر می‌خیزد؛ به پدر و مادرها نشان می‌دهد که چرا نمی‌توانند برای آموزش‌های مالی به فرزندشان، به سیستم آموزش مدارس متکی باشند؛ یک‌بار و برای همیشه مفهوم دارایی و بدهی را برای ما روشن می‌سازد؛ و بالاخره به شما یاد می‌دهد چگونه مسایل مالی و نقش پول را به فرزندتان بیاموزید تا آینده مالی موفقی پیش رو داشته باشند.» کتاب حاضر را انتشارات «هورمزد» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

دانلود کتاب از فیدیبو

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب هایی درباره ثروت اندوزی

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید: تفسیر ۵۲ ایده طلایی» نوشته «ناپلئون هیل» است. او برای نوشتن این کتاب به مدت ۲۰سال به تحلیل زندگی ۱۰۰ مرد نامی پرداخت و حاصل آن را به‌صورت ۱۳ گام برای رسیدن به ثروت شرح داده است. این کتاب چگونگی دست‌یابی به هدف را توضیح می‌دهد. کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» مراحل سیزده‌گانه دستیابی به ثروت را شرح داده است. رویای زندگی شما هر چه باشد توصیه‌های نویسنده این کتاب، حتما برای شما مفید واقع خواهند شد. بدون شک منظور این کتاب این نیست که تنها با فکر کردن می‌شود کاری از پیش برد، هیل در این کتاب از رازی سخن می‌گوید که بعد آن را به طریقی فاش می‌کند و می‌گوید: رازی وجود ندارد. تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید این است که بیندیشید و ثروتمند شوید.

این کتاب از نخستین و جامع‌ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است و توسط نشر «نسل نواندیش» منتشر شده است.

دانلود کتاب از فیدیبو

مثل یک ثروتمند فکر کن

کتاب هایی درباره ثروت اندوزی

همه ثروتمند شدن را دوست دارند، اما چه چیزی باعث می‌شود برخی به آن برسند و افراد زیادی در آرزوی آن بمانند؟ افراد ثروتمند یکسری ویژگی‌های مشترک دارند که یکی از مهمترین آنها طرز فکرشان است. طرز فکر شما می‌تواند سبک زندگی و آینده‌تان را بسازد. در این کتاب یاد می‌گیریم که چطور مثل یک ثروتمند فکر کنیم و با چندی از ثروتمندان موفق دنیا و اصول موفقیت آنها آشنا می‌شویم.

همانطور که گفتیم افرادی که موفقیت‌های بزرگی در زندگی به دست آورده‌اند، دارای چندین ویژگی شخصیتی مشترک با هم هستند. با بررسی و شناخت این ویژگی‌ها شما می‌توانید بفهمید که موفقیت در گذشته چطور به وجود آمده و شما امروز برای رسیدن به اهداف‌تان باید چه کارهایی انجام دهید.

شما می‌توانید برای خرید نسخه صوتی کتاب «مثل یک ثروتمند فکر کن» به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه